دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید است
کد خبر: 4170609
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید است

سردار احمد شفائی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای شد تا خدمت خانواده معزز شهدا باشیم گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا کسب فیض و ادای دین به مقام والای شهداست.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، شامگاه،31 شهریورماه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان رضا میر، علی پودینه و محمد گلی اظهار کرد: ما در این دیدارها سلام مقام معظم رهبری را به شما خانواده معزز شهدا ابلاغ می‌کنیم، ایشان همواره بر دیدار با شما و پیگیری امورات شما تأکید دارند.
 
وی اضافه کرد:‌ هفته دفاع مقدس بهانه‌ای شد تا خدمت خانواده معزز شهدا باشیم، این دیدارها باعث خیرات و برکات بسیاری در اقدامات ما خواهد شد، به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما عزیزان هستیم.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: شهدا از جانب خداوند رحمان به واسطه ویژگی‌هایی که داشتند انتخاب شدند و این سختی‌ها صبر و بردباری ویژه‌ای می‌طلبد و در جزای خیری که خداوند برای شهید عزیز در نظر گرفته است، شما نیز سهیم هستید، دیدار با خانواده معظم شهدا کسب فیض و ادای دین به مقام والای شهداست.
 
شفائی اظهار کرد: سیستان‌وبلوچستان مفتخر است که علاوه بر ۲ هزار و ۹ شهید، جوان‌ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور با نام شهید «سبیل اخلاقی» با ۱۱.۵ سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن اسلامی کرده است.
انتهای پیام
captcha