کمبود فضای آموزشی از دغدغه‌های جدی است
کد خبر: 4170689
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
استاندار خراسان رضوی:

کمبود فضای آموزشی از دغدغه‌های جدی است

استاندار خراسان رضوی گفت: کمبود فضای آموزشی به‌صورت ویژه از دغدغه‌های جدی ما است که با همت خیران و دولت خدمتگزار و مردمی در حال رفع آن هستیم و تا پایان دولت بخشی جدی از عقب‌ماندگی‌ها جبران می‌شود.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز اول مهرماه، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در هنرستان فاطمه‌الزهرا(س) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: فضای کشور ما به عطر حماسه دفاع مقدس و شهدایی که در آن زمان جان خود را فدای خدای متعال کردند، معطر است. امسال نیز با عنایت خداوند متعال و در این استان تحت ‌الطاف خاص امام رئوف(ع) بار دیگر توفیق فراهم شد تا سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

وی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: در این هفته حتماً جلسه شورای آموزش و پرورش را در اداره کل برگزار کنید تا در شروع سال تحصیلی اگر نکاتی وجود دارد که استان باید تصمیم‌گیری کند، انجام شود.

نظری با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی به‌صورت ویژه از دغدغه‌های جدی ما است، بیان کرد: در استان خراسان عقب ‌ماندگی‌های زیرساختی در بخش‌های مختلف داریم که یکی از آنها در فضای آموزشی است که با همت خیران و دولت خدمتگزار و مردمی در حال رفع آن هستیم که تا پایان دولت بخشی جدی از عقب‌ماندگی‌ها جبران می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: کیفیت‌ آموزشی در اختیار معلمان و دست‌اندکاران بوده، البته تلاش اصلی به عهده دانش‌آموزان است و با درک عمیق، دشمن‌شناسی، خودشناسی و محیط‌شناسی همه توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود و در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیریم. 

انتهای پیام
captcha