آغاز ثبت‌نام کلاس‌های پاییزه دارالقرآن کوثر ولایت طاهای شهر گلسار
کد خبر: 4170908
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های پاییزه دارالقرآن کوثر ولایت طاهای شهر گلسار

نام‌نویسی کلاس‌های پاییزه دارالقرآن کوثر ولایت طاهای شهر گلسار در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید و حفظ جزء ۳۰ آغاز شده است.

کلاس قرآن

سیدهادی افتخاری، مدیر دارالقرآن کوثر ولایت طاهای شهر گلسار در گفت‌وگو با ایکنا از البرز درباره برنامه‌های این مرکز گفت: در تابستان دوره‌های روخوانی و روانخوانی قرآن برای گروه سنی کودکان برگزار کردیم. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های حفظ ۱ تا ۱۴ جزء نیز جزو برنامه‌های این مؤسسه بود، افزود: در کنار، آموزش قرآن، دوره‌های فرهنگی و اردویی نیز برای قرآن‌آموزان برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه حدود 230 نفر کودک و نوجوان در دوره‌های تابستانه ما شرکت کردند، گفت: در ایام تابستان دوره تربیت مربی کودک نیز برای مربیان قرآنی توسط این مؤسسه برگزار شد.

مدیر دارالقرآن کوثر ولایت طاهای شهر گلسار درباره دوره‌های پاییزه این مرکز قرآنی توضیح داد: دوره‌های قرآنی ما شامل آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه گروه سنی پیش‌دبستانی، دبستان و بزرگسال، آموزش تجوید ویژه گروه سنی دبستان و بزرگسال و حفظ جزء ۳۰(حفظ ترتیبی) ویژه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است.

افتخاری بیان کرد: برگزاری کلاس‌های فرهنگی مثل نقاشی برای کودکان، کلاس خط و برگزاری برنامه‌های تفریحی و اردویی ویژه قرآن‌آموزان در این دوره اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha