رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس انجام می‌شود
کد خبر: 4171039
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
عصر جمعه در صدا و سیمای خراسان‌شمالی

رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس انجام می‌شود

مدیرکل حفظ و نشرارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی از رونمایی 15 عنوان کتاب طی عصر جمعه هفتم مهرماه در محل صدا و سیمای استان خبر داد.

مهدی الهی راد، مدیرکل حفظ و نشرارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالیمهدی الهی‌راد، مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: طی عصر جمعه، هفتم مهرماه در محل صدا و سیمای استان 12 جلد کتاب مکتوب و سه کتاب صوتی با موضوع شهدا و دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع این کتاب‌ها سه مورد با عناوین «گنجشک‌ها در سردار آباد» ،«عمامه‌ام کلاه آهنی شد» و «مام آب و آتش» صوتی هستند، ادامه داد: چهار کتاب هم با عناوین «معمای خوشمزه»، «کلاه هندوانه ای»، «عشق من ایران» و «سنگر خال خالی» مربوط به بخش کودک و نوجوان می‌باشند.

الهی‌راد با بیان اینکه «نقش و عملکرد خراسان‌شمالی در دفاع مقدس» در قالب دو جلد کتاب منتشر شده است، تصریح کرد: روحانی جهادگر، نبض نفس‌ها و مجموعه شعر «ماهیان پارو میزند» از عناوین دیگر کتاب‌ها است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال این بوده تا دفاع مقدس را تحریف کند، افزود: اما برای همه مردم ایران دفاع مقدس سرشار از تجربه‌های ناب، محلی از سجایای اخلاقی و دانشگاه منش و رفتار و ساده زیستی بود در این راستا باید در قالب فیلم، عکس، کتاب، دلنوشته و مقاله آن دوران طلایی را برای نسل حال و آینده روایتگری کرد.

الهی‌راد با تاکید بر اینکه دفاع مقدس اوج اتحاد ملت ایران است، یادآور شد: امسال همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با شعار محوری « ما متحدیم» بیش از 300 عنوان برنامه و دو هزار فعالیت در سطح استان انجام ‌شده و برخی هم در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha