محکومیت همه اشکال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4171605
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
رهبر انصارالله یمن در جشن میلاد پیامبر(ص) بیان کرد:

محکومیت همه اشکال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی که در مراسم جشن میلاد پیامبر (ص)، عادی‌سازی روابط بین برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در همه اشکال آن را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی در جشن میلیونی میلاد پیامبر گرامی اسلام گفت: به مردم یمن و امت اسلامی به مناسبت میلاد با سعادت رسول الله تبریک می‌گویم.

وی در ادامه گفت: حجم ستم‌ها و هجمه کوردلانه و شیطانی که لابی صهیونیست روا می‌دارد به سطح خطرناکی از پایمال کردن کرامت انسانی و فساد در روی زمین رسیده است.

الحوثی تصریح کرد: ترویج بی بند وباری جنسی از سوی سازمان ملل، آمریکا، اسرائیل و دولت‌های اروپایی تلاشی برای فروپاشی جامعه بشری و تهی کردن انسان از کرامت انسانی با هدف سیطره بر آن است.

وی با اشاره به ضرورت چنگ زدن مسلمانان به ریسمان الهی و الگو قرار دادن رسول الله(ص)، بر ضرورت مقابله با قدرت‌های شرور و استکبار تأکید کرد.

الحوثی گفت: به همان میزان که لابی یهودی و آمریکا و اسرائیل و حامیان شرور و فاسد آن‌ها به شرارت‌ورزی ادامه می‌دهند به همان اندازه مسئولیت ایجاب می‌کند که در راستای آگاهی بخشی به ملت‌هایمان برای ایفای نقش خود در رساندن نور خدا به دیگر ملت‌ها حرکت کنیم و این فرصتی است.

وی بیان کرد: کوتاهی در انجام مسئولیت و رویگردانی از قرآن، دارای تبعات فاجعه بار و وخیمی است و خشم خدا را به همراه دارد. ای امت اسلامی به خدا و نور او بازگردید و به کتاب و رسولش متمایل شوید.

رهبر جنبش انصارالله یمن ادامه داد: دشمنان به دنبال از هم گسستن بافت اجتماعی ملت ما تحت عناوین نژادی، مذهبی، منطقه‌ای و سیاسی و تجزیه کشور ما هستند.

وی افزود: بر تمسک به شراکت ملی و مفهوم اسلامی شورا و وحدت ملت یمن و مسئولیت‌پذیری تأکید می‌کنیم. مرحله نخست تغییر ریشه‌ای، در تشکیل دولت است. دولتی که شایسته‌سالار و نمایانگر شراکت ملی باشد و سیاست‌ها و اقدامات در راستای خدمت به ملت اصلاح شود.

الحوثی تأکید کرد: به ائتلاف توصیه می‌کنم که تجاوز و محاصره را تمام کند و از محروم کردن ملت ما از منابع نفت و گازش دست بردارد. به آن‌ها توصیه می‌کنم که در راستای پایان اشغالگری و پرونده‌های جنگ حرکت کنند زیرا ادامه اصرار بر تداوم سیاست خصمانه دارای تبعات وخیمی برای ائتلاف خواهد بود؛ ملت ما ابزار قدرت را در اختیار دارد.

وی اظهار کرد: ما بر ثبات ملتمان در پایبندی به موضوعات مهم امت اسلامی و محکومیت همه اشکال عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی تأکید می‌کنیم و حامی ملت فلسطین از حیث اصولی و دینی و اخلاقی و مبارزان آن و آزادگان امت اسلامی و محور مقاومت هستیم.

انتهای پیام
captcha