امنیت و قانون‌مداری مطالبه مردمی است
کد خبر: 4173030
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

امنیت و قانون‌مداری مطالبه مردمی است

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه امنیت و قانون‌مداری مطالبه مردمی است، گفت: بر این اساس تأمین امنیت و آرامش مردم کردستان در اولویت پلیس است.

علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، ۱۲ مهر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت:  امنیت و قانون‌مداری خواسته و مطالبه مردمی است چراکه هرجا ناامنی و هرج و مرج باشد توسعه و پیشرفت اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: با وجود تمام تلاش و تبلیغات دشمنان مردم با حضور پرشور خود در مراسم ها و جشن های این ایام تمام توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف، ناامنی و هرج و مرج را نقش برآب کردند لذا از مردم همیشه در صحنه استان سپاسگزاریم.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگذار» بوده است اگر قانون‌مداری به عنوان یک فرهنگ در جامعه پذیرفته شود به همان میزان پیشرفت در جامعه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰ ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در استان کردستان بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا یکی از برنامه‌های اصلی این هفته می‌باشد.

سردار آزادی ادامه داد: نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ۱۴ هزار نفر شهید تقدیم انقلاب کرده که بیش از چهار هزار نفر مربوط به بعد از جنگ برای برقراری امنیت پایدار بوده است و در طول شش ماه اول امسال 50 نفر از همکاران ما یعنی به طور میانگین در هفته دو نفر برای استقرار امنیت پایدار در استان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

وی از به آتش کشیدن کالاهای قاچاق در ۲۵ نقطه کشور همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد و بیان کرد: استان کردستان یکی از استان‌های مجری این مأموریت بوده است.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه به برنامه‌های اجرایی این هفته اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست خبری، حضور در نماز جمعه 10 شهرستان، ملاقات مردمی، اهدای خون، افتتاح دو پروژه عمرانی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان کردستان در این هفته است.

وی به تأسیس دو کلانتری حسن آباد و دزج قروه در این هفته اشاره کرد و افزود: احداث ۱۲۰ واحد سازمانی در سنندج  و ۴۸ واحد در مریوان را در دستور کار داریم و کلنگ زنی ۲۰۲ واحد مسکن ملی در بهاران نیز به زودی انجام خواهد شد.

سردار آزادی به کشف و ضبط  288 میلیارد  تومان انواع کالای قاچاق در استان اشاره و اظهار کرد: 40 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق بی‌کیفیت و بی‌ارزش امحا شده است.

وی یادآور شد: بیش از ۷۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی شش ماه گذشته در استان کشف و ضبط شد و دو هزار و ۵۰ نفر براین اساس دستگیر شدند.  

انتهای پیام
captcha