پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش نظام مهم‌ترین راهکار دشمنان است
کد خبر: 4173363
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش نظام مهم‌ترین راهکار دشمنان است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: خبرهای دروغ و تحلیل‌های مغرضانه و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش نظام از مهم‌ترین راهکارهای دشمنان است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز، ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: خبرهای دروغ و تحلیل‌های مغرضانه و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش نظام از مهم‌ترین راهکارهای دشمنان است.

وی افزود: امید به آینده و پرهیز از ترس و ناامیدی مهم‌ترین جهاد است و امروز وظیفه امت اسلامی وحدت‌بخشی بین مظلومان عالم و با محوریت جریان اربعین و تحقق شعار عدالت جهانی است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: در طول یک سال گذشته اتفاقات خوبی افتاده که با تعریف و تبیین آن بین جوانان و نوجوانان می‌توان امید را به جامعه تزریق کرد. در مورد کودکان نیز باید با هدف شناخت جریان ولایت و حاکمیت الهی و شناخت ولی خدا در سطح جامعه گسترش یابد.

رحیم‌آبادی تصریح کرد: برداشت اشتباهی که تربیت تنها کار آموزش و پرورش است باید در جامعه اصلاح شود چراکه مهد و جایگاه اصلی تربیت محیط خانواده است، اما هم‌اکنون دشمنان زنان و دختران را هدف قرار داده‌اند‌.

وی یادآور شد: امروز باید نسبت به دشمن درک بالاتری داشته و فریب دروغ‌های دشمنان را در فضای مجازی نخوریم که این‌گونه موفق خواهیم شد.

 

انتهای پیام
captcha