صلح امام حسن(ع) باشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه تاریخ است
کد خبر: 4173371
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
امام جمعه موقت ساری:

صلح امام حسن(ع) باشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه تاریخ است

حجت‌الاسلام نصوری به سالروز فرارسیدن صلح حضرت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: صلح امام حسن(ع) به عنوان پرشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه در تاریخ است.

حجت الاسلام محمدرضا نصوری، امام جمعه موقت ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، نماز جمعه این هفته ساری به امامت حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری، امام جمعه موقت ساری با حضور  مردم ولایتمدار  و خداجوی شهرستان ساری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

امام جمعه موقت ساری گفت: اندیشه غربی‌ها برای سعادت انسان‌ها به بن‌بست رسیده است، به این دلیل آن‌ها می‌خواهند که با قرآن و کلام الهی به مقابله بپردازند، مسلمانان باید روز به روز بیشتر به قرآن و کلام الهی تکیه کنند.

وی افزود: باید تکیه خود را به دستورات و بایدها و نبایدهای قرآن کریم بیشتر کنیم، چرا که با عمل به دستورات قرآن می‌توان اتحاد و همدلی و وفاق بین مسلمانان را افزایش داد. مسلمانان باور قطعی نسبت به پیامبر گرامی اسلام و اطاعت از وی دارند و دستورات پیامبر به عنوان یک نقشه راه برای رسیدن به تعالی و سعادت بشر باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به سالگرد علامه کوهستانی و علامه ذوالفنون در مازندران، تأکید کرد: حوزه‌های علمیه نسبت به معرفی اندیشمندان نظیر شیخ محمد کوهستانی و علامه ذوالفنون اقدام کنند.

وی با گرامیداشت هفته وقف ادامه داد: انتظار داریم که بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شوند. ترویج وقف درباره امام زمان(عج) نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، باید برای امام زمان جهاد با مال و جهاد با نفس داشته باشیم.

امام جمعه موقت ساری ضمن گرامیداشت هفته فراجا گفت: پلیس ایران اسلامی مؤمن و مقتدر است. پلیس مقتدر باید برای فرج حضرت منجی عالم بشریت بسترسازی کند از این رو باید ویژگی‌هایی را در سازمان خود داشته باشند.

حجت‌الاسلام نصوری به سالروز فرارسیدن صلح حضرت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: صلح امام حسن(ع) به عنوان پرشکوه‌ترین نرمش قهرمانانه در تاریخ است.

نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری نماز جمعه ساری

 

انتهای پیام
captcha