طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود
کد خبر: 4173450
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی منعقد شده طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در استان در حال اجرا است.

علی اصغر فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی‌اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، 15 مهرماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طی تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی منعقد شده طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانواده» در استان در حال اجرا است. 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با رویکرد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار، ارزش بسیاری بالایی دارد، اظهار کرد: بیکاری یکی از معضلات اصلی جامعه بوده و ایجاد اشتغال به‌ویژه برای بانوان سرپرست خانوار که در کنار امورات مادری، معیشت خانواده را نیز تأمین می‌کنند، اهمیت بسیاری دارد.

فاتحی‌فر، با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانوان، گفت: معتقد هستیم که هرچقدر در حوزه بانوان سرمایه‌گذاری کنیم، نتایج مطلوبی خواهیم داشت و آمادگی داریم در این حوزه با همکاری دستگاه‌های متولی کارهای شاخصی انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه کسب و کار، افزود: جهاددانشگاهی، سالیان طولانی است که در حوزه کسب و کار فعالیت می‌کند و نگاهی متفاوت به این حوزه نسبت به سایر ارگان‌ها دارد چرا که جهاددانشگاهی از ابتدا عادت به تلاش، فعالیت و مشتری مداری دارد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در راستای این تفاهم‌نامه آموزش دوره‌های خیاطی، شمع سازی، بازاریابی و فروش محصولات تولید شده و قالی بافی در شهرستان‌های تبریز، میانه و بستان‌آباد برای بانوان شروع شده و در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha