آغاز ثبت‌نام «مهد قرآنی» موسسه قرآن و عترت نورالمبین اردبیل
کد خبر: 4173721
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

آغاز ثبت‌نام «مهد قرآنی» موسسه قرآن و عترت نورالمبین اردبیل

مسئول موسسه قرآنی نورالمبین اردبیل از آغاز ثبت‌نام «مهد قرآنی» در این موسسه خبر داد.

ثبت نام «مهد قرآنی» در موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور المبین اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، عادل جعفری، مسئول موسسه قرآنی نورالمبین اردبیل، ۱۵ مهرماه با اعلام این خبر گفت: ثبت نام «مهد قرآنی» نور مبین ویژه سنین ۴ تا ۷ سال در محل موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین اردبیل آغاز شد.

موسسه قرآنی نورالمبین اردبیل به عناوین آموزش‌های ارائه شده در «مهد قرآنی» اشاره کرد و افزود: کارگاه قصه‌گویی، کارگاه کتابخوانی، اتاق بازی مجهز و جلسات مشاوره والدین از برنامه‌های مهم مهم قرآنی نور مبین است.

وی افزود: والدین برای ثبت نام فرزندان خود می‌توانند از تاریخ ۱۵ مهر ماه روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر به محل موسسه واقع در اردبیل خیابان دارو پخش روبروی مسجد امام جعفرصادق(ع) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۳۵۳۲۲۰ تماس حاصل کنند.

وی به آدرس اینترنتی این موسسه در شبکه اجتماعی ایتا اشاره کرد و افزود: موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین اردبیل در ایتا به آدرس https://eitaa.com/nmschool فعالیت‌های خود را در قالب پیام‌های اطلاع رسانی و فراخوان‌های ثبت نام بارگذاری می‌کند و علاقمندان می‌توانند در این کانال عضو شوند.

انتهای پیام
captcha