همایش وقف و رسانه در امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد + عکس
کد خبر: 4173833
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

همایش وقف و رسانه در امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد + عکس

دهمین همایش گرامیداشت هفته وقف از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، امروز، 16 مهرماه در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد.‌

همایش وقف و رسانه در امامزاده طاهر(ع) کرج

به گزارش ایکنا، دهمین همایش گرامیداشت هفته وقف به‌ همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، امروز، ۱۶ مهرماه با حضور جمعی از اساتید علوم ارتباطات و روانشناسی در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده طاهر بن زین‌العابدین(ع) کرج با تلاوت میثم اویسی برگزار شد.‌

مهدی باقریان، رئیس انجمن متخصصان روابط‌ عمومی‌ در این همایش با بیان اینکه وقف باعث بیشتر شدن مشارکت مردم می‌شود، گفت: مطالعه و معرفی وقف‌نامه و شیوه زندگی واقفان بزرگ ایران و منطقه می‌تواند حرکتی مؤثر در راستای استحکام بنیاد وقف در جامعه شود.

حجت‌السلام والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز نیز در این مراسم اظهار کرد: ارزش‌گذاری و شناخت ظرفیت‌های علمی و فناوری بالقوه در جای جای میهن اسلامی ایران در عرصه عمل و اجرا باعث نجات‌بخشی و امیدافزایی می‌شود.

وی فرهنگ اسلامی را یک میراث توحیدی خواند و گفت: وقف فرهنگی و به جا گذاشتن میراث‌های ارزنده موجب پایدار و قوام یک جامعه می‌شود. وقف نویدبخش تمدن‌ اسلامی، حفظ منابع عمومی و استحکام‌بخش تمامی لایه‌های جامعه در مقابله با سایر اندیشه‌ها و کردارهای باطل است.

این مراسم با عطرافشانی مزار شهدای دفاع‌مقدس و مدافعان حرم محله مهرشهر، سخنرانی حمیدرضا رضایی، مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز در رابطه با گفتمان و اقتصاد رسانه، علی علی‌اکبری، مدیریت روابط‌ عمومی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان البرز و تجلیل از واقفان و خبرنگاران ایکنا در عرصه وقف همراه بود.

هاجر محمدی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha