سپاه و بسیج یار و یاور نیروی انتظامی قم است
کد خبر: 4174223
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

سپاه و بسیج یار و یاور نیروی انتظامی قم است

فرمانده سپاه قم گفت: سپاه و بسیج در استان قم همواره یار و یاور برادران و خواهرانمان در فرماندهی انتظامی بوده‌اند و خواهند بود و برای حفظ امنیت همشهریان عزیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و حسین تناور، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) و چند تن از فرماندهان سپاه قم روز گذشته 17مهرماه، با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم ضمن دیدار با محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان از خدمات پرسنل پرتلاش، خدوم و همیشه در صحنه‌ی فرماندهی انتظامی در قم تقدیر کردند.

موحد، فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه نامگذاری هفته‌ای به نام نیروی انتظامی و تجلیل از خدمات این عزیزان نشان دهنده جایگاه امنیت در جمهوری اسلامی دارد، اظهار کرد: مجاهدت‌های عزیزان فرماندهی انتظامی در استان در انجام وظایف سنگین و حساس، مأجور درگاه حق تعالی و ذخیره‌ای برای آخرتتان باشد.

وی افزود: سپاه و بسیج در استان قم همواره یار و یاور برادران و خواهرانمان در فرماندهی انتظامی بوده‌اند و خواهند بود و برای حفظ امنیت همشهریان عزیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha