دستگاه قضا در دفاع از ارزش‌ها از پلیس حمایت می‌کند
کد خبر: 4174684
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

دستگاه قضا در دفاع از ارزش‌ها از پلیس حمایت می‌کند

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به تعامل دستگاه و پلیس گفت: دستگاه قضایی استان در دفاع از ارزش‌ها کاملاً از پلیس حمایت می‌کند.

نشست رئیس دستگاه قضا با رئیس پلیس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی،‌ رئیس کل دادگستری فارس امروز، 19 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی استان در دفاع از ارزش‌ها کاملاً از پلیس حمایت می‌کند، افزود: پلیس با اقتدار و شجاعت با ناهنجاری‌ها برخورد و از ارزش‌ها دفاع می‌کند اما دشمن هدفش این است که این اقتدار را بگیرد.  

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب بین دستگاه قضایی و انتظامی استان اظهار کرد: دادگستری هماهنگ و همکاری کامل را با پلیس دارد و فرماندهی انتظامی استان نیز انصافاً تعامل و هماهنگی بسیار خوبی را با دستگاه قضایی دارد.

رئیس کل دادگستری استان استان فارس، مهم‌ترین وظیفه پلیس را حفظ ارزش‌ها دانست و گفت: مهم‌ترین ارزشی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند حفظ ارزش‌ها و حجاب بود که نباید اجازه داده شود، عده‌ای که جیره‌خور دشمنان هستند به ارزش‌های ما دهن‌کجی کنند.

موسوی با بیان اینکه پلیس مظهر رحمت و رأفت در جامعه است، تصریح کرد: شجاعت پلیس فارس در برخورد با مخلان نظم و امنیت ستودنی است و دادگستری استان نیز در راستای حفظ اقتدار پلیس از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز ضمن تقدیر از مجاهدت‌های دلسوزانه پلیس در راستای تامین نظم و امنیت تصریح کرد: امروز پلیس فارس از کارآمدترین و شایسته‌ترین کارکنان و فرماندهان برخوردار است که در راستای انجام وظایف خود آموزش‌های شغلی به آنان داده شده است.

سیدمصطفی بحرینی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های فراجا، گفت: لازم است به همین میزان تجهیزات و امکانات پلیس تقویت، روزآمد و کارآمد شود.

وی بیان کرد: مایه افتخار و سربلندی است که کارکنان و فرماندهان انتظامی استان فارس جان‌فشانانه و ایثارگرانه پای کار هستند و مأموریت‌های پیش‌رو را به خوبی انجام داده و از آن سربلند بیرون آمده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از تعامل مناسب بین دستگاه قضایی و انتظامی استان، گفت: پلیس در همه امور دستگاه قضایی را نه تنها در کنارخود بلکه از وجود خود می‌داند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: تعامل بین دو دستگاه منتج به امنیت، آرامش و آسایش برای شهروندان است و پلیس فارس نیز در راستای آسایش شهروندان با مدنظر قرار دادن رافت اسلامی، در انجام مأموریت‌ها با محلان نظم و امنیت و اشرار با قاطعیت برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم، توسط رئیس کل دادگستری استان استان فارس به مناسبت هفته انتظامی از مسئولان انتظامی استان تقدیر به‌عمل آمد.    

انتهای پیام
captcha