آغاز ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران در کرمانشاه
کد خبر: 4174927
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

آغاز ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران در کرمانشاه

ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد این آموزش‌ها به شیوه دوره‌ای کوتاه مدت و در رشته‌های روخوانی، رونخوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم و تفسیر و تدبر در قرآن برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ثبت‌نام آموزش‌های کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد این آموزش‌ها به شیوه دوره‌ای کوتاه مدت و در رشته‌های روخوانی، رونخوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم و تفسیر و تدبر در قرآن برگزار می‌شود.

این کلاس‌های آموزشی به سه شیوه حضوری، آنلاین و تلفنی برگزار می‌شود که بخش آموزش‌های تلفنی ویژه کارگران است و در این راستا در پیام‌رسان‌های سروش و ایتا بخشی به نام آموزش آفلاین راه‌اندازی شده تا کارگران بتوانند با گوشی موبایل از این آموزش‌ها بهره بگیرند.

مهلت ثبت‌نام در دوره‌های آموزش کوتاه مدت علوم قرآنی ویژه کارگران تا ۲۵ مهرماه اعلام شده و از ۲۸ مهر کلاس‌های آموزشی آغاز می‌شود.

یادآور می‌شود، بیش از ۳۴ دوره آموزش جدید به آموزش‌های دارالقرآن خانه کارگر افزوده شده و علاوه بر آن مراسمات ملی و مذهبی ویژه کارگران طی سال تدارک و پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha