خیرین 4 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان خراسان‌شمالی کمک کردند
کد خبر: 4175906
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

خیرین 4 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان خراسان‌شمالی کمک کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت: در نیمه نخست سال جاری خیرین چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان به این ستاد کمک کردند.

محمد اسماعیل حاتمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالیمحمد اسماعیل حاتمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: در نیمه نخست سال جاری خیرین چهار میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان به این ستاد کمک کردند،که این مبلغ برای آزادسازی 109 زندانی هزینه شد.

وی با اشاره به وجود ۱۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان، ادامه داد: برای آزادی این تعداد زندانی از بند ۶۰ میلیارد تومان کمک مورد نیاز است.

حاتمی با بیان اینکه از این تعداد زندانیان جرائم غیر عمد که در زندان‌های استان قرار دارند، سه نفر خانم هستند، تصریح کرد: بدهی مالی دلیل محبوس شدن این زنان در زندان است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت: بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد استان در میان مردان برای مهریه و نفقه و در مراحل بعدی برای ورشکستگی، بدهکار مالی ناشی از حوادث کار در زندان به سرمی‌برند.

وی یادآورشد: شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۰۸۲۵۲ نزد بانک ملی و شماره کارت تجارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ به نام ستاد دیه خراسان‌شمالی آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

انتهای پیام
captcha