آیین اختتامیه «جشنواره ادبی یوسف» برگزار شد
کد خبر: 4177545
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
ویژه استان اردبیل؛

آیین اختتامیه «جشنواره ادبی یوسف» برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف ویژه استان اردبیل، به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

آیین اختتامیه «جشنواره ادبی یوسف»به گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس اردبیل، آیین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس، دوم آبان‌ماه، با حضور علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل، نویسندگان استان و جمعی از مدیران ادارات در محل سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزار شد.
 
واحد در این همایش اظهار کرد: پس از فراخوان عمومی در سراسر استان، بیش از ۲۶۳ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از بین آن‌ها ۱۳ اثر به بخش نهایی راه یافتند و امروز آثار برگزیده معرفی شدند.
 
در ادامه محمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل ابراز کرد: برای انتقال فرهنک ایثار و شهادت نیازمند کار‌های فرهنگی هستیم که در این عرصه هنرمندان و نویسندگان می‌توانند کمک بزرگی برای رسیدن به این هدف داشته باشند 
 
در پایان این جشنواره که از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل از نویسندگان و آثار برگزیده با لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha