شاعران چهارمحال‌وبختیاری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + عکس
کد خبر: 4177606
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

شاعران چهارمحال‌وبختیاری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + عکس

عصر شعر «اسم شب صبح است» با موضوع فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش اسرائیل، همزمان با سراسر کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

عصر شعر

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، عصر شعر «اسم شب صبح است» با موضوع فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش اسرائیل امروز دوم آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور با حضور شعرای مطرح استان و با هدف اعلام همبستگی اهالی اندیشه و قلم ایران با مردم مظلوم فلسطین به همت اداره‌کل کتابخانه های استان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد در این برنامه ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل، گفت: حضرت امام خمینی(ره) به خوبی هدف‌گذاری کردند و مردم ایران باوجود مشکلاتی که وجود دارد، خط را که مبارزه با رژیم صهیونیستی بود گم نکرده‌اند و ایران اسلامی منشأ اتحاد دنیا شده است.

رییس دانشگاه شهرکرد با استناد به آیاتی از قرآن کریم، ادامه داد: مواضع قرآن کریم درباره قوم بنی اسرائیل جدی و محکم است. نه تنها مسلمانان و مذاهب دیگر بلکه همه دنیا در قبال ظلم آشکار به مردم مظلوم فلسطین موضع گرفته‌اند و امیدواریم این حرکت تأثیر خود را داشته باشد.

احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه‌های استان نیز در این برنامه هدف از برگزاری این عصر شعر را اعلام همبستگی اهالی اندیشه و قلم ایران با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم کودک‌کش اسرائیل دانست و گفت: عصر شعر «اسم شب صبح است» این پیام را می‌رساند که ما قدر مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را می‌دانیم.

یادآور می‌شود، در این نشست، شعرای استان به قرائت اشعاری به زبان فارسی، ترکی و بختیاری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی پرداختند.

انتهای پیام
captcha