سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال‌وبختیاری معرفی شد
کد خبر: 4178078
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال‌وبختیاری معرفی شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود سلیمی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته چهارم آبان‌ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود سلیمی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در این آیین با اشاره به وجود ۴۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به حضور ۷۰ ورزشکار استان در ورزش‌های همگانی، سنگینی مسئولیت مدیران ورزشی را بیشتر می‌کند. محدودیت‌های مالی همواره وجود دارد که خلق فرصت‌های جدید باید در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی، تلاش دولت برای افزایش امید و نشاط اجتماعی در کشور حمایت همه‌جانبه از ورزش است که در حوزه توسعه اماکن ورزشی و تقویت زیرساخت‌ها اقدامات مطلوبی انجام شده است.

فیروزی با اشاره به برنامه هفتم توسعه، تأکید کرد: یکی از احکام این برنامه اختصاص یک درصد از مالیات بنگاه‌های تولیدی به حوزه ورزش است که این مسئله نجات‌بخش خواهد بود و در صورت نهایی شدن می‌تواند کمک بزرگی به جامعه ورزش کند.

محمود سلیمی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: تبدیل شدن استان به اردوبام ورزشی یک مطالبه بوده که به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها این امر تاکنون محقق نشده است، البته پروژه نیمه‌تمام هتل ورزشکاران شهرکرد پس از وقفه ۲۰ ساله بار دیگر فعال شد.

وی افزود: متأسفانه صنعت استان حمایت زیادی از ورزش ندارد که لازم است همگان به ورزش کمک کنند تا فرهنگ حمایت از ورزش نهادینه شود.

سلیمی با بیان اینکه سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر ۳۳ سانتی‌متر است، بیان کرد: ۶۰ درصد اماکن ورزشی استان فرسوده هستند، البته اولویت نخست و اصلی ورزش استان تکمیل پروژه تختی شهرکرد است.

در ادامه موعود بنیادی‌فر، مدیرکل سابق ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی استان اختصاص یافت که این اعتبارات میان آن‌ها توزیع شد، همچنین در سال گذشته ۶۴ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان استان اختصاص یافت که این مبلغ به طور ۱۰۰ درصد جذب شد.

انتهای پیام
captcha