انس با قرآن، سدی در مقابل بحران‌های روانی جامعه است
کد خبر: 4178302
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

انس با قرآن، سدی در مقابل بحران‌های روانی جامعه است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب کشور، با بیان اینکه قرآن دریایی از رحمت، برکت و نور است، گفت: انس و تمسک به قرآن کریم می‌تواند سد محکمی در مقابل بحران‌های روحی و روانی جامعه امروز باشد.

حجت الاسلام جبرائیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام ذوالفقار جبرائیلی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی ارتش در شمال‌غرب، امروز، ششم آبان‌ماه، در مراسم جشن قرآن دانش آموزان، گفت: ما شاهد تحولی عظیم در حوزه قرآن و معارف دینی در سطح کارکنان و خانواده‌های ارتش هستیم.

وی با بیان اینکه قرآن دریایی از رحمت، برکت و نور است، افزود: انس و تمسک به قرآن کریم می‌تواند سد محکمی در مقابل بحران‌های روحی و روانی جامعه امروزی باشد.

جبرائیلی، با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی برای گسترش فرهنگ قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است افزود: با وجود اینکه دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته تا خانواده‌ها را به سوی ارزش‌های غلط و فرهنگ منحط غرب سوق دهد اما ما شاهد تحولی عظیم در حوزه قرآن و معارف دینی در سطح کارکنان و خانواده های ارتش هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند ارتش در شمال‌غرب کشور، با اشاره به اینکه فاصله از فرهنگ قرآن می‌تواند پیامدهای ناگوار و ناخوشایندی را برای جامعه اسلامی به همراه داشته باشد، اظهار کرد: پیوند خوردن با تعالیم قرآن و اندیشه‌های ائمه معصومین(ع) می‌تواند راهگشا و پاسخگوی بسیاری از مشکلات پیش روی جوامع امروزی باشد.

وی گفت: اقدامات بسیار خوبی برای گشترس فرهنگ قرآن در سطح کشور انجام شده است ولی این حرکت‌ها نیازمند رشد و توسعه بیشتر است و نباید به برنامه‌های کوتاه مدت اکتفا کرد.

انتهای پیام
captcha