توسعه امداد فرهنگی در گرو ایده‌های خلاقانه جوانان اتفاق می‌افتد
کد خبر: 4178797
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

توسعه امداد فرهنگی در گرو ایده‌های خلاقانه جوانان اتفاق می‌افتد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: توسعه امداد فرهنگی در گرو ایده‌های خلاقانه جوانان و برنامه‌ریزی برای توسعه فکری آن‌ها اتفاق می‌افتد.

نشست صمیمی اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استانبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، نشست صمیمی اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حجت الاسلام فاطمی‌نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هشتم آبان ماه در اردبیل برگزار شد.

فاطمی‌نیا در این مراسم اظهار کرد: مشارکت نسل جوان در برنامه‌های فرهنگی، علاوه بر اثرگذاری در شخصیت فردی افراد می‌تواند سبب ایجاد حس خودباوری و امید به آینده نزد جوانان و رشد و توسعه اجتماعی آن‌ها شود.

وی ادامه داد: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل سرشار از انرژی و دارای اندیشه‌های بشردوستی هستند به طوری که ما می‌توانیم با هدایت صحیح و آموزش‌های لازم آن‌ها را در مسیر درست قرار دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ما در دفتر نمایندگی ولی فقیه از تمام طرح و ایده کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر حمایت می‌کنیم، اذعان کرد: اعضای کانون شهرستان‌ها می‌توانند با نیازسنجی در شهرستان‌های خود از ما درخواست دوره‌های آموزشی، مشاوره، برگزاری دوره‌های تخصصی متناسب با مسائل منطقه‌ای در راستای توسعه فرهنگ امدادی در مناطق خود داشته باشند. 

به گفته فاطمی‌نیا جوانان امروز در نهایت، بهترین حرکت‌های جمعی و امیدآفرین را در جامعه خود رقم زده‌اند و می‌توانند سایر هم‌سالان خود را نیز با خلاقیت به اقداماتی سوق دهند که در مسیر امداد فرهنگی باشد.

انتهای پیام
captcha