توفیق خدمت سالانه بیش از ۱۰۰ هزار خادم در حرم رضوی
کد خبر: 4178856
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

توفیق خدمت سالانه بیش از ۱۰۰ هزار خادم در حرم رضوی

مدیر عالی حرم‌ مطهر امام رضا(ع) با اشاره به توسعه بسترهای خدمت در آستان امام هشتم(ع) گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ هزار خادم توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را دارند.

مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم‌ مطهر امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم‌ مطهر امام رضا(ع) در نشست هم‌اندیشی سرکشیک‌های خدمتی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در سال‌های نه چندان دور، عناوین خدمت در حرم مطهر رضوی به ۱۰ مورد هم نمی‌رسید، اما امروز حدود ۵۸ عنوان خدمت در آستان مقدس رضوی و بالغ بر یک صد هزار نفر خادم توفیق تشرف دارند. 

فیضی بیان کرد: انجام خدمت توسط این جمعیت خادمان، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده است که با عنایت حضرت رضا(ع) و تلاش همکاران محقق و بهترین بهره‌وری از نیروی انسانی این حوزه حاصل شده است. 

وی به خدمت‌رسانی خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ایام خاص سال نیز اشاره و تصریح کرد: در ایامی همچون تعطیلات نوروز، دهه کرامت و دهه آخر صفر که یک بازمه زمانی هشت ماهه را شامل می‌شود، یک دوره هشت ماهه مستمر خدمت در خانواده رضوی است که طی آن، خدمات ارزنده‌ای به زائران آستان نورانی حضرت رضا(ع) ارائه شد و این خدمت استمرار خواهد داشت.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی در ابتدای صحبت‌های خود نیز با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امروز شاهد رقم خوردن بزرگترین جنایات در تاریخ بشریت از سوی شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش هستیم و متأسفانه دولت‌‌های غربی مدعی حقوق بشر و حامی تروریسم، در برابر این فجایع و جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.

فیضی افزود: خدا را شکریم که عنصر مقاومت آنقدر قدرتمند و قوی شده‌ که نیازی به حمایت مستقیم و تسلیحاتی ندارد و این حرکت غرورآفرین حماس الهام گرفته از انقلاب اسلامی ماست.فتح و پیروزی وعده خداوند به مظلومان است و به لطف خدا، به زودی شاهد پیروزی نیروهای مقاومت در برابر غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

گفتنی است در این نشست تعدادی از سرکشیک‌های خدمتی حرم مطهر نیز دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقاء کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha