هیئات مذهبی عاملی برای دفع فتنه‌ها برای استان است
کد خبر: 4180149
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئات مذهبی عاملی برای دفع فتنه‌ها برای استان است

حجت‌الاسلام گرزین، دل پاک و تلاش بی‌مزد و منت را از شاخصه‌های افراد هیئتی دانست و گفت: حضور شما دوستان در مسیر خادمی اهل‌بیت(ع) بالاخص امام رئوف(ع) باعث جلب برکات الهی شده که در دفع بلیات، آفت‌ها و فتنه‌ها برای استان تأثیرگذار است.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز، 14 آبان ماه، در همایش تجلیل از کاروان‌های پیاده‌روی به مشهد مقدس در ماه صفر و برگزیدگان مهرواره «هوای نو» که در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: شما با همت بالا، ولایتمداری ریشه‌دار و اصیل و فداکاری مثال‌زدنی خودتان، چراغ این مسیر نورانی را همچنان گذشتگان روشن نگاه داشته و پرفروغ تر کرده‌اید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «به قله نزدیک شده ایم»، ادامه داد: باید بدانیم هرچی به قله نزدیک‌تر شده، هوا سردتر، باد شدیدتر، خاک سست‌تر و موانع سنگین‌تر شده، لذا باید خودمان را مجهز کرده تا باد حوادث روی ما و اطرافیان تأثیر منفی نگذارد و به‌ توانیم در این مسیر نهایی و باقیمانده به قله توفیق ماندن تا انتهای مسیر را داشته واین بار امانت به صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) برسانیم.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه امام خمینی(ره)، هیئات مذهبی را یک فاکتور مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانست، اظهار کرد: یکی از تأثیرگذارترین مجموعه‌های مردمی در طی ادوار گذشته هیئت بوده که همواره با بصیرت خود در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

وی دل پاک و تلاش بی‌مزد و منت را از شاخصه‌های افراد هیئتی دانست و افزود: حضور شما دوستان در مسیر خادمی اهل‌بیت(ع) بالاخص امام رئوف(ع) باعث جلب برکات الهی شده که در دفع بلیات، آفت‌ها و فتنه‌ها برای استان تأثیرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه مساجد به عنوان حلقه میانی باید کانون خدمات انقلابی، اجتماعی، بصیرتی و.. باشد، گفت: این جشنواره یک برنامه ملی در سامانه ملی، برای شناسایی هیئتی بوده که خدمات متنوع در بخش‌های مختلف داشته که مسئولان با بارگذاری فعالیت‌های خودشان در آن شرکت می‌کردند.

انتهای پیام
captcha