امروز اسرائیل اصول بقای خود را از دست داده است
کد خبر: 4180514
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

امروز اسرائیل اصول بقای خود را از دست داده است

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در حال احتضار بود و از نظر مبانی قدرت و رموز بقا، در شرایط سختی قرار داشته و اصول بقای خود همانند حمایت خارجی ، سیستم اطلاعاتی پیچیده و اعتماد به ارتش را از دست داده است.

سردار حمید بزم شاهی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار حمید بزم شاهی، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین دوازدهمین جشنواره مالک اشتر که در محل سالن ایثار مجموعه بنیاد شهید بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: اگر امروز نگاهی به عرصه انقلاب اسلامی و مناظره تاریخی جبهه حق علیه باطل بیندازیم، می‌بینیم که در دوره‌های مختلف با گونه‌های متفاوت این جبهه تداوم داشته است.

وی ادامه داد: امروز هم شاهد هستیم در باریکه‌‌ای در عرض این کره خاکی شدیدترین جنگ در منطقه‌ای کوچک رخ داده و تمام جبهه حق در برابر جبهه باطل صف آرایی کرده و کانون قدرت اسلام با کانون قدرت کفر رو در رو شده است، اما غزه کوچک ولی قهرمان به نمایندگی از جبهه اسلام تمام قد مقابل کفر مقاومت می‌کند.

وی افزود: غیر مسلح‌ترین و کوچکترین گروه مقاومت از جبهه عظیم مقاومت اسلامی بنام حماس مقابل بزرگترین ائتلاف جهان که خونخوارترین و بیرحم‌ترین نظام بوده به مقابله ایستاده و نتیجه جنگ را پیش‌بینی می‌کند.

بزم شاهی بیان کرد: جزء معجزات بوده که گروهی کوچک در برابر عالمی جنایتکاری ایستاده و این در حالیست که همه وجدان‌ها به حرکت درآمده تا این گروه کوچک پیروز شود که البته این مهم دور از ذهن نیست، زیرا فرماندهان و سربازان و رزمندگان آن با قدرتی بالا در حال مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال احتضار بود و از نظر مبانی قدرت و رموز بقا در شرابط سختی قرار دارد، گفت: هم اکنون اسرائیل اصول بقای خودش را از دست داده است.

وی تصریح کرد: چهار اصل حمایت خارجی، وجود سیستم اطلاعاتی پیچیده ، اعتماد به ارتش و ارعاب و ایجاد دشمن از رموز  و اصول بقای این رژیم غاصب بود که تحت و شعاع بسیاری از موضوعات و حرکات قرار گرفته است.

بزم شاهی یادآورشد: رژیم غاصب از بدو تشکیل بر حمایت خارجی و قدرت‌های جهانی همانند آمریکا تکیه داشت اما دیدیم که در طوفان الاقصی تا زمانی که آمریکا خودش را برساند ضربات سنگینی و غیر قابل جبرانی را متحمل شد.

وی با اشاره به وجود سرویس‌های اطلاعاتی مدرن و پیشرفته و به روز در رژیم غاصب اسرائیل که در فلسطین همه افراد را به قد و وزن و ریز جزییات رصد می‌کند، چه طور توانسته چند هزار فلسطینی را تربیت کند بدون آنکه دشمنان پی ببرند، افزود: اعتماد به ارتشی که دارای پیشرفته‌ترین امکانات و سلاح‌ها بود نیز در این جنگ کاملا فروریخت و احساس ناامنی در این رژیم جنایتکار ایجاد کرد.

بزم شاهی تصریح کرد: عواملی که رمز و اصول بقای اسرائیل بودند امروز از بین رفته و حتی آمریکایی که از آنان حمایت می‌کرد توان این را ندارد که به موقعه از پایگاه‌های خودش دفاع کند و این در حالیست که همه این موارد دست به دست هم می‌دهند تا قدرت پوشالی این حکومت جعلی را نمایانگر کنند.

وی با بیان اینکه موضع ایران در این جنگ چیست و چه زمانی می‌خواهد با آنان برخورد کند، یادآورشد: ایران دارای رهبری حکیم، مدیر و ‌مدبر و نظامی تصمیم گیر و پیشرفته است که هدایت در جبهه‌های حق علیه باطل را با حکمت و تدبر مدیریت می‌کند.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران حامی جبهه مقاومت نیست بلکه والد آن است، افزود: امروز اگر جبهه مقاومت تلاش، انگیزه و سلاح دارد به حمایت و پشتیبانی و الهام از انقلاب و نظام اسلامی بوده و این مهم از کسی هم پنهان نیست.

وی با بیان اینکه ورود به میدان تابع تدابیر و حکمت‌های مقام‌معظم رهبری است، افزود: امروز افرادی که دل‌هایشان از جنایت‌های اسرائیل و کشتار زنان و کودکان غزه به درد آمده و در انتظار جهاد هستند بدانند که جهاد تابع ولایت است و بدون ولایت معنایی ندارد.

وی تصریح کرد: همه بسیجیان و نیروهای مسلح و مردم دلسوز آمادگی لازم را برای روز موعود و تعیین تکلیف این شیطان از سوی مقام معظم رهبری ارتقاء داده و تقویت کنند.

بزم شاهی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران رغیب هیچ رده و سازمانی نیست، افزود: سپاه همانند برادری در کنار همه دستگاه‌های دولتی، قضایی و نهادهای مردمی برای پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران صندوق ذخیره قدرت کشور است که حفظ نظام و انقلاب در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اگر امروز سپاه موفقیتی دارد نشات گرفته از فعالیت‌های جهادی، حکیمانه و مومنانه بسیجیان است. 

به گزارش ایکنا در این مراسم از تندیس و تمبر یاد بود دوازدهمین جشنواره مالک اشتر رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha