نمازخانه مدرسه خواجه‌رضایی در یزد افتتاح شد
کد خبر: 4180843
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

نمازخانه مدرسه خواجه‌رضایی در یزد افتتاح شد

نمازخانه مدرسه خواجه‌رضایی شهر یزد که به همت یکی از خیران یزدی آماده و مجهز شده، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

افتتاح نمازخانه مدرسه خواجه‌رضایی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نمازخانه مدرسه خواجه‌رضایی شهر یزد با حضور محسن کاظمی مدیرکل نوسازی مدارس یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز و سایر مسئولان به بهره‌برداری رسید.

محسن کاظمی، مدیرکل نوسازی مدارس یزد در این مراسم گفت: این نمازخانه با زیربنای 350 مترمربع توسط خیر گرانقدر کاظمیان با اعتباری بالغ بر 30 میلیاردریال به بهره‌برداری رسید.

کاظمی بیان کرد: یکی از نیازهای مدارس بحث توسعه نمازخانه‌‌ هاست که امیدواریم با همراهی دولت و خیران شاهد تحقق این مهم در استان باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این مراسم بر اهمیت اقامه نماز اول وقت تأکید کرد و آن را فضیلتی دانست که به روحیه معنوی دانش آموزان کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز بیان کرد: جذب حداکثری دانش آموزان به نماز جماعت در سطح مدارس باید دغدغه اصلی مدیران مدارس باشد و لذا باید زنگ نماز همزمان با ظهر شرعی در برنامه مدارس گنجانده شود.

یادآور می‌شود این نمازخانه توسط کاظمیان، یکی از خیران یزدی به نیابت خواهر مرحومه‌اش ساخته و تجهیز شد. همچنین مفروش شدن این نمازخانه با همت ستاد اقامه نماز استان یزد و خیران صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha