ارسال مقالات کنگره اندیشه قرآنی رهبر انقلاب تمدید شد
کد خبر: 4181662
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
ویژه فرهیختگان مشهد؛

ارسال مقالات کنگره اندیشه قرآنی رهبر انقلاب تمدید شد

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان از تمدید ارسال مقالات کنگره اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس خبر داد.

محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان، عصر امروز ۲۲ آبان در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خراسان به ۲۰۰ مقاله ارسالی طلاب خراسان بزرگ به دبیرخانه کنگره اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: المصطفی در جریان این کنگره، هماهنگی امور را بر عهده گرفته و همکاری مراکز حوزوی از جمله حوزه علمیه خراسان در این زمینه مدنظر است.

وی با اشاره به تمدید زمان ارائه مقالات طلاب در خراسان اظهار کرد: با توافق صورت گرفته طلاب خراسان می‌توانند تا ۱۵ آذرماه مقالات علمی خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند و از مجموعه مدیریت حوزه علمیه خراسان تقاضا داریم، نسبت به اطلاع‌رسانی در مدارس علمیه و حوزه‌های علمیه استان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

استاد جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به برگزاری درس تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین خیاط، بر ضرورت انتشار گزیده‌ای از این کرسی درس که در راستای کنگره مذکور است، تأکید کرد.

یادآور می‌شود، در ادامه این دیدار پیرامون محور‌ها و زمان‌بندی برگزاری کنگره و همچنین حول محور کمی و کیفی ارسال مقالات از استان خراسان به دبیرخانه کنگره بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha