انقلاب اسلامی ایران، الگوی جبهه مقاومت و مردم فلسطین است
کد خبر: 4182150
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
حجت‌الاسلام ذوالفقاری:

انقلاب اسلامی ایران، الگوی جبهه مقاومت و مردم فلسطین است

مدیر زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی گفت: جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی دل هر انسانی را به درد می‌آورد، اما ملت فلسطین از انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم آزاده ایران الگو گرفته‌اند و در مقابل این جنایات می‌ایستند.

سیدمحمد ذوالفقاری، مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، شامگاه چهارشنبه ۲۴ آبان در جمع ۹۰ نفر از حافظان قرآن کریم کشور پاکستان در رواق غدیر حرم مطهر رضوی با اشاره به جنایات اسفبار رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن با الگوپذیری از ملت ایران، پیروز شدند و دریافته‌اند و تصمیم دارند تا ریشه رژیم خون‌آشام، وحشی و گرگ‌صفت صهیونیستی را بخشکانند.

این مبلغ عرصه بین‌الملل افزود: جوانان فلسطینی به این باور رسیده‌اند که جبهه مقاومت با الگوپذیری از ایران، پیروز شدند و اینک آنان باید با اراده و ایمان خود بر این رژیم منحوس پیروز شوند.

وی با بیان اینکه جنایات این رژیم سفاک دل هر انسانی را به درد می‌آورد، ادامه داد: امروز مردم اقصی نقاط دنیا به حمایت از مظلومان فلسطین برخاسته و جنایات این رژیم جعلی را محکوم کرده و می‌کنند و آنگونه که مردمان کشورهایی، چون آمریکا و انگلیس هم به حمایت از این ملت مظلوم برخاسته‌اند.

سیدمحمد ذوالفقاری، مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کمک به مردم مظلوم فلسطین وظیفه مسلمانی ماست، اظهار کرد: امروز دنیا بر مظلومیت فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی اذعان داشته و مرم جهان به دفاع از مردم فلسطین به پا خواسته‌اند. امروز در عصری به سر می‌بریم که عصر تحول فناوری‌های نوین و اطلاعات است، به فرموده رهبر معظم انقلاب «ما به سوء استفاده از دانش مانند آنکه غرب کرده توصیه نمی‌کنیم، اما موکداً به نیاز کشور و جوشاندن چشمه دانش در میان خود اصرار می‌ورزیم»، بر این اساس علم باید در خدمت صلح و توسعه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالفقاری با اشاره به سوء استفاده از علم در کشور‌های ظالم و با بیان اینکه امروز این دانش بلای جان بشر شده است، تأکید کرد: بمب‌هایی که صهیونیست‌های غاصب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته‌اند، دو برابر بمب‌هایی است که ایالات متحده بر سر مردم هیروشیما و ناکازاکی ریخت و چهار برابر جنگ ویتنام است.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ در غزه در عین حال که نبرد بمب، موشک و خمپاره است جنگ اراده‌هاست، افزود: حرکت طوفان الاقصی، قیام و حرکت ایرانی، لبنانی و یمنی نیست، بلکه برخی از جوانان غزه و فلسطین از جنایات ۷۵ ساله و ۲ دهه اخیر به ستوه آمده‌اند. این جوانان تنها در عرصه بازدارندگی تلاش نمی‌کنند. جبهه مقاومت در کنار لبنان به جوانان غزه آموختند که در صورت مقاومت و حضور در میدان حتماً دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha