راهپیمایی حمایت از مردم غزه در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4182332
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی حمایت از مردم غزه در گلستان برگزار می‌شود

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه روز شنبه ۲۷ آبان ماه در بیش از ۴۰ نقطه در گلستان برگزار می‌شود.

راهپیمایی حمایت از غزه در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، نجیب الله تاری، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه روز شنبه ۲۷ آبان ماه در استان نیز برگزار شده و برای برگزاری این مراسم در بیش از ۴۰ نقطه برنامه‌ریزی شده است.

تاری افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در تمامی شهرها و روستاهای این استان، شاهد انجام راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و محکومیت حملات ناجوانمردانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خصوص در روزهای اخیر با حمله به بیمارستان‌ها و پناهگاه‌های مردم، خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در نقاط مختلف استان، مراسم‌ از ساعت ۱۰ صبح به بعد انجام خواهد شد اما تلاش داریم تا براساس هماهنگی سطح ملی، بیشتر نقاط استان این راهپیمایی را ساعت ۱۵ برگزار کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در گرگان مرکز استان، راهپیمایی در ساعت ۱۵ از میدان شهرداری (وحدت) آغاز و راهپیمانان مسیر خیابان شهید بهشتی تا سه راه بانک ملی را با سردادن شعارهای ویژه این ایام، طی خواهند کرد.

وی گفت: پس از تجمع مردم در انتهای مسیر (سه راه بانک ملی)، استاندار گلستان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha