وجود شش هزار نماز خانه فعال در مدارس خوزستان
کد خبر: 4184139
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

وجود شش هزار نماز خانه فعال در مدارس خوزستان

سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خوزستان گفت: شش هزار نمازخانه فعال در مدارس استان داریم که نزدیک به هفتاد درصد دانش‌آموزان را پوشش می‌دهند.

اجلاس نمازبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، علی محسنی‌نسب، سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خوزستان روز گذشته شنبه ۴ آذرماه در جمع اعضای کارگروه تخصصی سی‌امین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، گفت: اولین هدف، بحث و تبادل نظر درباره اجرای صحیح و مؤثر برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز است.

وی اظهار کرد: شش هزار نمازخانه فعال در مدارس استان داریم که نزدیک به هفتاد درصد دانش‌آموزان را پوشش می‌دهند. مخاطبان برنامه‌های اجلاس نماز عمدتاً نسل جوان‌ هستند که در مدارس و دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند، پس باید برای این قشر برنامه‌ریزی داشته باشیم.

محسنی‌نست گفت: برای کسانی که به آموزش و تربیت نسل نو اهتمام دارند باید برنامه ریزی کرد و باید برای دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان ویژه برنامه‌هایی را مد نظر قرار داد.

این نشست استانی با حضور متولیان ستاد اقامه نماز، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه شهید چمران، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل اوقاف و امور خیریه، دانشگاه فرهنگیان، نهاد رهبری دانشگاه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha