20 آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین»
کد خبر: 4184203
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

20 آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین»

همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 20 آذر فرصت دارند چکیده مقاله‌های خود را به این همایش ارسال کنند.

20 اذر آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوینبه گزارش ایکنا، همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین به همت دانشکده دین و رسانه و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی 12 و 13 اردیبهشت‌ماه 1403 در تهران و قم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله به این همایش ملی تا 20 آذرماه فرصت دارند در موضوع‌های: «دین، فرهنگ و نظامات رسانه‌ای»، «دین، جهانی شدن و رسانه‌های نوین»، «دین و زیبایی‌شناسی رسانه‌های نوین»، «زبان دین و زبان رسانه‌های نوین»، «دین دیجیتال و رسانه‌های نوین»، «روش‌شناسی مطالعات دینی و رسانه‌های نوین»، «فرصت‌ها و چالش‌های دین در رسانه‌های نوین»، «چالش‌های اخلاقی حضور دین در رسانه‌های نوین»، «چالش‌های حقوقی حضور دین در رسانه‌های نوین» و «هنرهای رسانه‌ای و عرفی‌سازی دین»، «ابعاد دینی و رسانه‌ای چالش‌های زیست‌محیطی» چکیده مقالات خود را ارسال کنند.

همچنین، «تنظیم‌گری رسانه‌های نوین و حکمرانی فضای مجازی»، «فرهنگ، حکمرانی و رسانه‌های نوین»، «رسانه، خرده‌فرهنگ‌ها و تفاهم فرهنگی»، «رسانه‌های نوین، خانواده ‌و سبک زندگی»، «هویت دینی، عدالت‌طلبی و رسانه‌های نوین»، «دین و قالب‌های برنامه‌سازی در رسانه‌های نوین»، «استعاره و تمثیل در رسانه‌های نوین»، «فرهنگ و آینده‌پژوهی رسانه‌های نوین»، «علوم شناختی، دین و رسانه‌های نوین»، «هوش مصنوعی، دین و رسانه‌های نوین»، «رسانه‌های نوین و بازآفرینی انقلاب اسلامی» و «دین و تنوع زیبایی‌شناسی‌های نوظهور» از دیگر موضوعات این همایش است.

همچنین افرادی که به ارسال چکیده مقاله اقدام کنند تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند تا اصل مقالات خود را ارسال کنند. نتایج داوری مقالات ۲۵ اسفند اعلام می‌شود و روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه نیز همایش در قم و تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت همایش به نشانی Rcnm.qomirib.ac.ir مراجعه و چکیده‌ مقاله‌های خود را به ایمیل همایش به نشانی rcnmconference@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha