قیام ۵ آذر گرگان یک سیر تحولی در مسیر انقلاب اسلامی بود
کد خبر: 4184283
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

قیام ۵ آذر گرگان یک سیر تحولی در مسیر انقلاب اسلامی بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در ارتباط با قیام تاریخی مردم گرگان در روز ۵ آذر سال ۱۳۵۷ ، گفت: در چنین روزی مردم، علما و جوانان به دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفته و در مسیر انقلاب اسلامی یک حرکت تحولی را بوجود آوردند.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگانحجت‌الاسلام سید محمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان در ارتباط با سالروز قیام  ۵ آذر گرگان در سال ۱۳۵۷ بر علیه رژیم طاغوت گفت:  پنجم آذر در گرگان و استان گلستان نماد مبارزه با حق‌طلبی و شهادت طلبی برای انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در ارتباط با نامگذاری روز پنجم آذر، بیان کرد: در چنین روزی مردم، علما و جوانان به دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفته و برای مبارزه با طاغوت و رژیم منحوس پهلوی به خیابان‌ها آمده و شهدا و جانبازانی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این روز، گفت: دیدار با خانواده شهدای 5 آذر، تجلیل از خواهر شهید بزرگوار سید نظام الدین نبوی در نشست معجره مادری، غبار مزار مطهر شهدا، مراسم تببینی در 40 مسجد با محوریت نقش قیام با حضور علما و رهبری امام خمینی (ره) از جمله فعاليت‌های تدارک دیده شده در این روز است.

انتهای پیام
captcha