انتشار فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی» در کردستان
کد خبر: 4184389
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

انتشار فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی» در کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از اعلام فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در کردستان خبر داد.

حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: نمایش به عنوان واسطه‌ تربیتی اثرگذار، در تربیت مخاطب از فعالیت‌های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان به حساب می‌آید.

وی افزود: بسیاری از پژوهشگران بر این باورند که نمایش می‌تواند علاوه بر رشد و پرورش خلاقیت و هنر در میان کودکان و نوجوانان راهی برای جامعه‌پذیر کردن آنها باشد و در این میان تردیدی نیست که برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌های مرتبط با نمایش می‌تواند نقش تأثیرگذاری در این فرآیند داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان استان کردستان بیان کرد: علاوه بر این باید توجه داشت که فرا گرفتن ارزش‌های اخلاقی، تعامل مناسب با همسالان، افزایش اعتماد به نفس و انگیزه‌ کار گروهی و مهارت‌های فردی از دستاوردهای جشنواره‌های نمایشی است که ما نیز وظیفه داریم به آن بها دهیم و نقش خود را در این زمینه جهت تحقق اهداف تعریف شده ایفا کنیم.

وی ادامه داد: نوزدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق( نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش ) و نمایشنامه‌نویسی، برای شرکت‌کنندگان ۷ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

گوهری با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 33155060-087 داخلی 31 تماس حاصل کنند، گفت: مرحله استانی 10 اسفند 1402 و مرحله کشوری سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha