توزیع قرآن در اردن برای همدردی با کودکان فلسطینی
کد خبر: 4184391
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

توزیع قرآن در اردن برای همدردی با کودکان فلسطینی

با حضور نماینده وزیر اوقاف اردن و با همکاری بنیاد حریر ویژه حمایت از کودکان سرطانی به منظور ابراز همدردی با کودکان فلسطینی نسخه‌هایی از قرآن کریم در میان کودکان بی‌سرپرست اردنی توزیع شد.

به گزارش ایکنا به نقل از جهینه نیوز، شماری از نسخه‌های قرآنی تهیه شده از سوی وزارت اوقاف اردن با حضور نماینده محمد خلایله، وزیر اوقاف به منظور ابراز همدردی با کودکان فلسطینی در میان کودکان بی‌سرپرست اردنی توزیع شد. در این مراسم که به همت و همکاری بنیاد حریر ویژه حمایت از کودکان سرطانی برگزار شد، در کنار نسخه‌های قرآن کریم بسته‌های حمایتی از سوی این بنیاد نیز به کودکان بی‌سرپرست اردنی اهدا شد.

این کودکان که تحت پوشش سازمان غیردولتی «روستای کودکان اس او اس» یک سازمان جهانی ویژه حمایت از کودکان بی‌سرپرست هستند، پس از دریافت نسخه‌های قرآن کریم و بسته هدایا ضمن قدردانی خود از این اقدام، با کودکان فلسطینی در غزه ابراز همدردی کردند. 

از سویی بسته‌های کمک‌های اهدایی شامل لباس و شماری از دیگر هدایا نیز در میان این کودکان توزیع شد.

نهاد دباس، مسئول بنیاد حریر ویژه حمایت از کودکان سرطانی از مدیریت سازمان «روستای کودکان اس او اس» تقدیر کرد و همچنین از پوشش رسانه‌ای این رویداد از سوی رسانه‌های اردنی استقبال کرد.  وی همچنین ضمن ابراز نگرانی خود از وضعیت کودکان در فلسطین، بر آمادگی خود برای امدادرسانی به کودکان در نوار غزه تأکید کرد.

«روستای کودکان اس‌اواس» یک سازمان مستقل و غیردولتی توسعه بین‌المللی است که از سال ۱۹۴۹ برای پاسخگویی به نیازها و حفاظت از منافع و حقوق کودکان تلاش کرده است. این سازمان توسط هرمان گماینر در شهر ایمست اتریش تأسیس شده‌ است.

انتهای پیام
captcha