هم‌افزایی مجموعه‌های فرهنگی در امور قرآنی ضروری است
کد خبر: 4184441
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

هم‌افزایی مجموعه‌های فرهنگی در امور قرآنی ضروری است

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی که در فعالیت‌های قرآنی با آن مواجه هستیم بحث هم‌افزایی مجموعه‌های متولی در امور قرآنی است که با توجه به ظرفیت و استعداد خوبی که در ادارات فرهنگی و نهادهای مردمی شاهد آن هستیم، نشانگر اهمیت بالا در زمینه قرآن و عترت است.

حجت الاسلام کریمی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآن با عنوان تبیین طرح «مستورا» با حضور رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و کارشناسان قرآنی و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، 6 آذر در اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی گنبدکاووس ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: ایام فاطمیه فرصتی ارزشمند برای حضور بانوان قرآنی در مساجد و محافل بوده که باید بانوان از این فرصت استفاده کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس به تأثیرگذاری بانوان در امور جامعه اشاره کرد و افزود: حضور عالمانه و تأثیرگذار بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نیز پس از آن تاکنون، نشانگر نقش مؤثر این قشر عظیم کشور است که در تمام برهه‌های تاریخ ایران اسلامی با تأسی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا‌(س)، مشارکت داشته و دارند.

حجت‌الاسلام کریمی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی که در فعالیت‌های قرآنی با آن مواجه هستیم بحث هم‌افزایی مجموعه‌های متولی در امور قرآنی است که با توجه به ظرفیت و استعداد خوبی که در ادارات فرهنگی و نهادهای مردمی شاهد آن هستیم، نشانگر اهمیت بالا در زمینه قرآن و عترت است.

وی همچنین به برگزاری طرح قرآنی مستورا اشاره و ضمن دعوت از فضلای قرآنی، اساتید، فعالان و کنشگران قرآنی برای اطلاع‌رسانی این طرح به جامعه گفت: این طرح توسط سازمان دارالقرآن الکریم، اجرا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس به جزئیات این طرح قرآنی اشاره کرد و افزود: مسابقات روزانه (هر روز یک فراز) از ۲۷ آبان تا ۱۲ آذر هرشب، ساعت ۲۰، برگزار می‌شود و به برندگان یک گوشی همراه و ۱۲ جایزه نقدی تقدیم خواهد شد؛ نوجوانان در پیام‌رسان شاد و عموم مردم در پیام‌رسان روبیکا می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. 

حجت‌الاسلام کریمی گفت: همچنین مسابقه نهایی (همه ۱۲ فراز) نیز از ۱۳ تا ۱۸ آذر برگزار خواهد شد؛ قرعه‌کشی نهایی نیز در روز ۲۰ آذر اجرا خواهد شد و جوایزی همچون ps5 و Xbox و گوشی و دوربین عکاسی چاپ فوری و کوآدکوپتر و ساعت هوشمند و پاوربانک و هندزفری به برندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha