پژوهشگران و فناوران برتر اردبیل تجلیل می‌شوند + عکس
کد خبر: 4184837
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

پژوهشگران و فناوران برتر اردبیل تجلیل می‌شوند + عکس

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ تجلیل می‌شوند.

دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، 7 آذرماه، در جلسه شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری، جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان روز سه شنبه ۱۴ آذر در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: پرونده علمی و پژوهشی منتخبان این جشنواره توسط کمیته‌های علمی مربوطه بررسی شده و پژوهشگران و فناوران منتخب در جشنواره تجلیل خواهند شد.

در ادامه جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، اظهار کرد: امسال علاوه بر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان، جشنواره‌های دیگری از قبیل کارآفرینان، صنعتگران و مدیران فعال، کشاورزان، دانش آموزان و معلمان، دانشجویان، خیرین و بانوان فعال در عرصه اشتغال و کارآفرینی در طول هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان نیز طی هفته جاری در نمایشگاه بین‌ المللی اردبیل در حال برگزاری است.

گفتنی است، پیش از این جلسه نیز نشست کمیته علمی جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار و پرونده‌های واصله به دبیرخانه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha