«دفترخونه» رادیو معارف در لانه جاسوسی گشایش می‌یابد
کد خبر: 4185015
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

«دفترخونه» رادیو معارف در لانه جاسوسی گشایش می‌یابد

رادیو معارف با پخش برنامه رادیویی «دفترخونه» به تبیین اسناد لانه جاسوسی می‌پردازد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، «دفترخونه» عنوان برنامه‌ای است که با نگاهی طنز به اتفاقات مهم دوره‌های تاریخی گوناگون کشور می‌پردازد.

حسن حیدرزاده طراح و تهیه‌کننده این برنامه می‌کوشد تا با بررسی اسناد لانه جاسوسی وقایع مهم تاریخی گوناگونی را به زبان طنز بیان کند.

هدف از این شکل برنامه‌سازی، عمومی‌سازی مطالعه اسناد لانه جاسوسی برای مخاطبان و تشویق اندیشمندان و فرهیختگان به بررسی این اسناد است.

کارشناسان حوزه تاریخ معاصر و تاریخ انقلاب در گفت‌وگو با مسئول دفترخونه، ابعاد ناگفته اسناد لانه جاسوسی را بیان و تحلیل می‌کنند. قاسم تبریزی، خسرو معتضد و میرمرعشی در بخش کارشناسی با دفترخونه همکاری دارند.

دفترخونه به تهیه‌کنندگی حسن حیدرزاده، نویسندگی علی حجتی‌زاده، حسن حیدرزاده و نازنین صاحبی و منیره‌سادات موسوی، بازیگری محمدجواد محمدی، حسن حیدرزاده و مهسا زمانی در قالب مستند جُنگ تولید و روزهای شنبه ساعت 9 صبح از رادیو سراسری معارف پخش می‌شود.

طبق گزارش روابط عمومی سازمان صدا و سیما برنامه دفترخونه رادیو معارف از حیث تعداد تماس و پیامک آمار بسیار بالاتری از برنامه‌های گوناگون سیمای ملی نظیر پاورقی، طبیب، مکث و ... داشته است.

انتهای پیام
captcha