برگزاری پویش انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری در اردبیل
کد خبر: 4185038
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

برگزاری پویش انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری در اردبیل

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری پویش انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری در بین سوادآموزان دوره‌ انتقال استان اردبیل خبر داد.

برگزاری پویش انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، حسینعلی جدی، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل، نهم آذر ماه با اعلام این خبر گفت: سازمان نهضت سواد آموزی به مناسبت هفته سوادآموزی و رسالت‌های فرهنگی خود، مسابقه انشانویسی با موضوع پرسش مهر ریاست محترم جمهوری را ویژه سوادآموزان و خانوادهای آنان برگزار می‌کند.

جدی با بیان اینکه سازمان نهضت سوادآموزی هر ساله اقدام به اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به منظور نشر فرهنگ اسلامی همگام با سیاست‌های ملی می‌کند افزود: هدف از برگزاری مسابقه انشانویسی فرهنگ‌سازی، ارتقاء آگاهی سوادآموزان و حساس نمودن سوادآموزان پیرامون مسائل ملی و همچنین تقویت فرهنگ مطالعه و بهبود وضعیت نوشتاری آنان می‌باشد.

وی تصریح کرد: پویش مسابقه انشانویسی با حضور سوادآموزان و اعضای خانواده آنها انجام می‌شود و سوادآموزان می‌توانند با مشارکت خانواده نسبت به تهیه و تنظیم انشاء اقدام نمایند.

جدی در ادامه افزود: سوادآموزان همچنین می‌توانند از نحوه نگارش اعضاء به همراه خانواده تصویربرداری کرده و به همراه انشای خود در مسابقه شرکت نمایند.

انتهای پیام
captcha