کتاب «بانوی تمدن ساز» ویژه ایام فاطمیه منتشر شد
کد خبر: 4187051
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
به همت سازمان دارالقرآن الکریم؛

کتاب «بانوی تمدن ساز» ویژه ایام فاطمیه منتشر شد

جلد اول کتاب «بانوی تمدن‌ساز» تحت عنوان «فرآیند قرآنی تثبیت فرهنگ عفاف در جامعه» به همت سازمان دارالقرآن الکریم منتشر شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن، حجت‌الاسلام محمدجواد ابراهیمی، محقق و نویسنده کتاب بانوی تمدن‌ساز گفت: جلد اول کتاب تحت عنوان «فرآیند قرآنی تثبیت فرهنگ عفاف در جامعه» به همت سازمان دارالقرآن الکریم منتشر شد.

وی گفت: در جلد اول کتاب به شش گام راهبردی برای تثبیت فرهنگ عفاف در جامعه اشاره شده است. این شش گام با تدبر در بخشی از آیات سوره مبارکه نور (آیه یکم تا 33 سوره نور) به دست آمده بود.

نویسنده کتاب بانوی تمدن‌ساز در ادامه افزود: تدبر بخش دوم سوره مبارکه نور (آیه 34 تا 64) در جلد حاضر با عنوان «بانوی تمدن‌ساز» نیز به همت سازمان دارالقرآن الکریم برای ایام تبلیغی فاطمیه آماده شده است.

وی گفت: ازجمله اهداف این دو جلد کتاب، ترویج سخنرانی‌های تبلیغی مبتنی بر تدبر در قرآن برای عموم مخاطبین است؛ سخنرانی‌ها و منبر‌هایی که بر اساس وفاداری به متن سوره‌های قرآن و ساختار تدبری آن آماده شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: همان طور که می‌دانید این رویکرد و هدف، چیز جدیدی در عرصه تبلیغی کشور است به دلیل اینکه ما با این کار بین دو بخشی که کمتر ارتباط با یکدیگر داشتند ارتباط برقرار کردیم. یعنی بخش تدبر در قرآن که یک بخش تخصصی و با مخاطب خاص خود است را با بخش تبلیغ که مخاطب عامه سر و کار دارد، به هم پیوند زده‌ایم و مطالب تدبری سوره را به صورت محتوای تبلیغی و مبتنی بر فهم ساختار سوره در منبر ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha