مشارکت 740 دانش‌آموز یزدی در پویش «زنگ ایمان»
کد خبر: 4187217
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

مشارکت 740 دانش‌آموز یزدی در پویش «زنگ ایمان»

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با اشاره به برگزاری پویش «زنگ ایمان» در مدارس ناحیه یک یزد گفت: تاکنون 740 دانش‌آموز در این پویش شرکت کرده‌اند.

کاظم پناهی، معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک یزدکاظم پناهی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری پویش «زنگ ایمان» گفت: در قالب این پویش از نظرات دانش‌آموزان در حوزه نماز اعم از وضعیت اقامه نماز و نمازخانه‌های مدارس بهره خواهیم برد و جایگاه نماز در مدارس ناحیه یک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در فراخوانی که در گروه‌ها و کانال‌های مدارس توسط مربیان پرورشی منتشر شد، دانش‌آموزان نظرات خود را درباره اقامه نمازجماعت، زنگ نماز، فضای نمازخانه و جذاب‌سازی آن و... بیان و انتقادات و پیشنهادات خود را در سامانه مدرسه من بارگذاری کرده و مواردی که در این حوزه باید بیان شود، توسط دانش آموزان به ما انتقال می‌یابد.

پناهی با اشاره به اینکه این اطلاعات جمع‌بندی و به نظرات دانش آموزان در حوزه نماز رسیدگی می‌شود و در نهایت جوایزی به دانش‌آموزان مشارکت‌کننده اهدا خواهد شد افزود: در قالب این پویش دانش‌آموز به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌تواند انتقادات خود درباره وضعیت نمازخانه و اقامه نماز در مدرسه را بیان و برای بررسی ارسال کند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با اشاره به برگزاری مرحله اول این پویش، از مشارکت قریب 750 دانش‌آموز در این پویش خبر داد و گفت: برگزیدگان مرحله اول با اهدای جوایز تجلیل شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری طرح «مدافعان ایمان» ذیل برنامه فراگیر پرورشی و بازدید از مدارس گفت: در قالب این طرح، کلاس‌های توجیهی برای همکاران فرهنگی به‌ویژه معاونان و مربیان پرورشی برگزار و ضمن بازدید از مدارس، وضعیت نماز در مدارس مورد بررسی قرار می‌دهند.

پناهی با اشاره به اینکه این افراد بازوی آموزش و پرورش برای ارتقای جایگاه نماز در بین دانش آموزان می‌شوند بیان کرد: در قالب این طرح اطلاعات کامل در حوزه نماز جمع‌آوری می‌شود و در زمینه مباحثی از جمله جذاب‌سازی زنگ نماز و نمازخانه مدارس، جذب دانش‌آموزان به اقامه نماز اول وقت و ... برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
مهدیه جهان بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱
0
0
اگر به نحو احسنت بتوان انجام شود طرح بسیار خوبی است.
عرفان حسین بیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۶
0
0
وقت نماز خوبه . تلاش معاون پرورشی و اهدا جوایز به دانش آموزان خیلی خوبه
محمدرضا سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۷
0
0
از معلم پرورشی ومدیر گرامی که در این راه زمینه را ایجاد کرده اند تشکر میکنم
بی بی راضیه میرجلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۳
0
0
باسلام و احترام بسیار طرح زیبا وقابل تأملی هست به شرطی که با برنامه درست وباهدف والای ارتقاء سطح کیفی و کمی جایگاه نماز ونمازخانه در مدارس انجام گیرد
امیرمحمدمومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۳
0
0
به دلیل بوی گلاب داخل نمازخانه خیلی دوست داشتم هرروزنمازبخوانم. برگزاری نماز مدرسه خیلی خوب بود.
captcha