رقابت ۱۸ گروه در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4187377
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

رقابت ۱۸ گروه در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از نام‌نویسی ۱۸ گروه در مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

الهام آزادزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی ، الهام آزادزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه فراخوان دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان  از نیمه آبان ماه منتشر شد، اظهار کرد: 18 گروه در قالب تیم‌های چهار نفره از دانشگاه‌های استان در این رویداد نام نویسی کردند.

وی ادامه داد: مقرر شده است ۲۲ آذر ماه سال جاری کارگاه توجیهی مسابقات در سالن بصیرت دانشگاه پیام نور برگزار شود و پس از آن رقابت‌ها آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این مسابقات تا ۳۰ آبان ماه سال جاری بود و مجدد نیز فرصت تمدید شد و مهلت نام‌نویسی به پایان رسیده است، افزود: به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۲۰، ۱۵، ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی همراه با گواهی حضور و لوح تقدیر اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های برگزیده نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت، ادامه داد: برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ گفت‌وگو براساس دلایل مستحکم و علمی در بین نسل جوان است.

انتهای پیام
captcha