کارگاه «جهادتبیین فاطمی» در گلستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4187471
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

کارگاه «جهادتبیین فاطمی» در گلستان راه‌اندازی می‌شود

مسئول مرکز مفتاح اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان(مفتاح) بنا بر رسالتش در سنوات گذشته در ایام فاطمیه کارگاه جهادتبیین فاطمی جهت تبیین سیره و شخصیت حضرت زهرا(س) و جایگاه مادری در 10 شهرستان استان راه‌اندازی کرده و تا روز شهادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

حجت الاسلام میرپارسایی مسئول مرکز مفتاح تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام میرپارسایی، مسئول مرکز مفتاح اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان در نشست عملیات فاطمیه «معجزه مادری و تبیین سیره حضرت فاطمه‌(س)» امروز، 21 آذرماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان(مفتاح) بنا بر رسالتش و طبق سنوات گذشته در ایام فاطمیه کارگاه جهادتبیین فاطمی در 10 شهرستان استان راه‌اندازی کرده و تا روز شهادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

مسئول مرکز مفتاح اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه هدف از برگزاری این مراسم تبیین سیره و شخصیت حضرت زهرا(س) و جایگاه مادری ایشان بوده است، گفت: هر آنچه که فرهنگ جامعه ما به آن نیاز دارد در سیره و روش زندگی این بزرگ بانوی جهان اسلام یافت می شود اما نحوه بیان آن نیاز به زبان روز و متناسب با مخاطب دارد.

حجت‌الاسلام پارسایی تصریح کرد: ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه‌(س) تنها در خانه‌داری و همسرداری خلاصه نشده و ایشان در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مشارکت داشته‌اند.

مسئول مرکز مفتاح اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان کفت: با توجه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه و اهمیت این موضوع و فشارهای روانی از سوی دشمن لذا ایام فاطمیه نقطه عطفی برای نشان دادن ماهیت رژیم صهیونیستی به دنیا خواهد بود که بانوان کنشکر اعم از قرآنیان و فعال فرهنگی باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام میرپارسایی با بیان‌ اینکه کارگاه جهادتبیین فاطمی ویژه مبلغین، کارشناسان، هیئات مذهبی و مؤثرین فعال در عرصه تبلیغ برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه استان گلستان یک منطقه تلفیقی بوده لذا باید ایام فاطمیه و تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زن موفق توجه مورد قرار گرفته و اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha