انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پژوهشگر برگزیده
کد خبر: 4187679
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پژوهشگر برگزیده

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در حوزه فنی و مهندسی در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور خبر داد.

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در حوزه فنی و مهندسیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۲ آذرماه، از انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در حوزه فنی و مهندسی در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور خبر داد و گفت: در آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور که با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، احمد وحیدی وزیر کشور و عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، دکتر حسین شایقی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پژوهشگر برگزیده گروه فنی و مهندسی کشور انتخاب و به همراه سایر پژوهشگران برتر کشور در گروه‌های مختلف علمی تجلیل شد.

وی با بیان اینکه شعار هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۲، «پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم» است، افزود: در مجموع در گروه‌های مختلف و قبل از داوری نهایی ۳۴۱ نفر از پژوهشگران برگزیده و از گروه فنی و مهندسی ۱۱۸ نفر تا قبل از داوری نهایی انتخاب شده بودند که خوشبختانه دکتر حسین شایقی استاد گروه برق دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در گروه فنی و مهندسی معرفی شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: همزمان با هفته پژوهش و فناوری در مجموع از ۵۰ پژوهشگر، ۱۲ فناور، ۴ انجمن علمی و ۴ نشریه علمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر شد.

وی ضمن تبریک این موفقیت به دکتر حسین شایقی و خانواده بزرگ دانشگاه محقق اردبیلی، ابراز امیدواری کرد: با وجود همت مجموعه مدیریتی دانشگاه و حمایت‌هایی که در دانشگاه محقق اردبیلی از اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران پسادکتری به عمل می‌آید در آینده شاهد شکوفایی بیشتر دانشگاه و معرفی چهره‌های علمی بیشتری در سطوح ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

گفتنی است دکتر حسین شایقی استاد گروه برق دانشگاه محقق اردبیلی ۹ سال پیاپی جزو دانشمندان یک درصد برتر جهان بوده است. همچنین وی ریاست بنیاد نخبگان استان اردبیل، ریاست مرکز رشد و مدیریت پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام
captcha