کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» منتشر شد
کد خبر: 4188368
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» منتشر شد

کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» تالیف یونس گلمحمدی منتشر شد.

کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» منتشر شدیونس گل محمدی؛ نویسنده کتاب تفسیر داستانی قرآن با نام «با عشق قدم بزن» در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه تفسیر داستانی قرآن برای اولین بار در جهان نوشته شده است، گفت: در جهان اسلام و جهان غرب تاکنون چنین کتابی با این نگاه داستانی که سیر نزول آیات قرآن را بررسی کند و داستان‌ها و اتفاق‌هایی که افتاده بهم پیوند دهد و پیوند آیات قرآن و سوره‌های قرآن را بهم مشخص کند، نوشته نشده است.

وی افزود: ما اعتقادمان این است که تا سوره‌ای به پایان نرسیده سوره بعدی نازل نمی‌شده است؛ یعنی هر «بسم الله» شروع سوره جدید و پایان سوره قبلی است که در مقالات علمی به چاپ رسیده و اثبات شده است.

نویسنده کتاب «با عشق قدم بزن» اظهار کرد: این کتاب با این نگاه در حال نگارش است تا بتوانیم بین آیات و سوره‌ها پیوند برقرار کنیم و آن حالات و رفتارهایی که از افراد مختلف پیش می‌آمد و اتفاق می‌افتاد و برخوردهایی که با پیامبر می‌شد و برخوردهایی که پیامبر و یاران پیامبر با دیگران داشتند مشخص و جایگاه هر کسی در برداشت از قرآن مشخص و معین شود. 

گلمحمدی بیان کرد: در این کتاب که جلد اول آن منتشر شده است، خواننده با سیر نزول آیات آشنا می‌شود و می‌تواند ترتیب نزول را بیاموزد. 

یادآوری می‌شود، کتاب تفسیر داستانی قرآن «با عشق قدم بزن» تالیف یونس گلمحمدی در 80 صفحه و با قیمت 85 هزار تومان برای اولین بار از سوی انتشارات ارشدان منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha