اعلام فراخوان جشنواره «حیات» در کرمانشاه
کد خبر: 4188616
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

اعلام فراخوان جشنواره «حیات» در کرمانشاه

فراخوان جشنواره «حیات» با هدف قرابت بیشتر دانشجویان با قرآن و مفاهیم قرآنی از سوی مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی در کرمانشاه اعلام شد.

فراخوان جشنواره «حیات» در کرمانشاه اعلام شد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان جشنواره «حیات» با هدف قرابت بیشتر دانشجویان با قرآن و مفاهیم قرآنی از سوی مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی در کرمانشاه اعلام شد.

این جشنواره با رویکرد آموزشی و انگیزشی در سه بخش آوایی، کتبی و هنری برگزار می‌شود و داوطلبان حضور در این مسابقات می‌توانند به سایت www.Rafda/hayat به‌منظور ثبت‌نام مراجعه کنند.

جشنواره قرآنی «حیات» از بخش‌های طرح حیات است که با هدف ترویج علوم و معارف قرآنی با رویکرد تربیت آحاد دانشجویان در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی در حوزه انس با قرآن کریم و مفاهیم نورانی اهل‌بیت(ع) براساس حفظ موضوعی آیات قرآن و مفاهیم موضوعی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به شیوه مرحله‌ای همراه با یک کتاب آموزشی حاوی محتوای مورد نظر در جشنواره برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه مرحله آموزش و یادگیری، سازماندهی و ثبت‌نام و مسابقات مرحله‌ای با انتشار دستورالعملی جامع برگزار می‌شود. مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا پایان آذرماه اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha