آغاز عملیات اجرایی ۹۵ پروژه همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان
کد خبر: 4188698
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

آغاز عملیات اجرایی ۹۵ پروژه همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان تبیین عملکرد دولت را جهاد تبیین دانست و گفت: در دوره دوم سفر رئیس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۹۵ پروژه عملیات اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید علی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در اجتماع مداحان، هیئات مذهبی و بانوان مبلغ با عنوان ضرورت‌ها و راهکارهای جهادتبیین امروز، ۲۷ آذرماه در سالن همایش ولایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: با توجه به فضای حاکم بر جامعه تمام باور ما بر این است گوش به فرمان رهبری بوده و بیانات ایشان فصل الخطاب گفته هایمان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری در دهه‌های مختلف کشور به شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و در حال حاضر جنگ ترکیبی و اقتصادی اشاره کردند که نشان دهنده تدبیر ایشان بر اوضاع کشور و دشمنان نظام اسلامی داشته اما ما تاکنون چقدر نگاه نافذ رهبری را تبیین کرده و به‌ دیگران بازگو کردیم.

مهاجر تبیین عملکرد دولت را جهاد تبیین دانست و گفت: جهادتبیین یک فرضیه قطعی و فوری در برابر تبلیغات سوء دشمن است لذا تبیین اقدامات دولت مهم است و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که ذهن جوانان را با باطون نمی‌شود پر کرد بلکه باید تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان‌اینکه در آستانه سفر دوره دوم رئیس جمهور به گلستان هستیم، افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور به استان سفر خواهد کرد به همین ترتیب کارگروه راهیان سفر با نگاه تبیین و از جنس جهادی تشکیل دادیم که با وجود اینکه استان ما یک استان تلفیقی و وحدت است این همدلی در تمام استان موج می‌زند.

وی ادامه داد: نگاه حضرت آقا به این دولت نگاه ویژه‌ای بوده لذا اقدامات مهمی در طی این دوسال رقم خورده است که ثمره و دستاوردهای آن را در سال‌های آتی نصیب مردم خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان افزایش رشد اقتصادی به خصوص در بخش صنعت و سرمایه‌گذاری، کاهش رشد نقدینگی و کاهش رشد بیکاری، رشد صادرات و احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل و طرح آبرسانی و زهکشی از جمله اقدامات خوب دولت سیزدهم دانست وگفت: شما اجتماع مداحان و هیئات مذهبی نقش قابل انکاری در تبیین دستاوردهای دولت و نظام دارید که باید به این مسئله جدی‌تر ورود پیدا کنید.

وی با بیان‌اینکه در دوره دوم سفر رئیس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۹۵ پروژه عملیات اجرایی خود را آغاز خواهند کرد، گفت: یکی از اقدامات دولت سیزدهم در استان بحث احیای خلیج گرگان بود که با همت رئیس جمهور و استاندار گلستان ۶۱۰ میلیارد تومان برای احیای این خلیج هزینه شد که اگر این اتفاق ایجاد نمی‌شد خلیج گرگان خشک شده ریزگردهای فاجعه باری را در استان شاهد بودیم.

وی در پایان گفت: تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس و حضور پرشور مردم استان در تشییع شهدا نشانگر روحیه حماسی این مردم داشته و نشانگر این است که این کشور شهید پرور بوده و مردم ما هیچگاه از آرمان‌های این نظام دست نخواهند کشید.

انتهای پیام
captcha