نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب» در آمل به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 4188864
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب» در آمل به روی صحنه می‌رود

نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب» کاری متفاوت از گروه نمایشی تالیکاک شهرستان آمل از یکم تا دهم دی ماه در مجتمع تئاتر شهر آمل به روی صحنه می‌رود.

پوستر  نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب» در آملبه گزارش ایکنا از مازندران، نمایش دفاع مقدسی «فریاد زیر آب» روایتی از فریاد‌های بی صدای مردمان این سرزمین، کاری متفاوت از گروه نمایشی تالیکاک شهرستان آمل، به سرپرستی «امیر امیرنیا»، در این شهرستان روی صحنه می‌رود.

خلاصه داستان این نمایش به روایت گوشه‌ای از رشادت‌ها و قصه ۱۷۵ شهید غواص مازندران می‌پردازد.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش را «امیر امیرنیا» از هنرمندان تئاتر با سابقه مازندرانی اهل آمل برعهده دارد.

«الیاس حقیقی» دستیاری کارگردانی این نمایش را عهده دار است، «غزاله شعبانی سرخنی» به عنوان مدیر و منشی صحنه و «محمد محمدی» به عنوان آهنگساز  از یاریگران این نمایش هستند.

در این نمایش الیاس حقیقی، شقایق قائی‌پور، جمال خرمی، عباس بیژنی، امیرحسین بابازاده، حافظ حسینی، حسین اهنزی و سعید علیجانپور به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش از یکم تا دهم دی ماه ساعت 19 در سالن مجتمع تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر آمل واقع در خیابان آفتاب 36 آمل به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان جهت رزرو و تهیه بلیط این نمایش می‌توانند به درب ورودی سالن مجتمع تئاتر شهر آمل، یا نشانی WWW.tiwall.co تیوال‌تئاتر و تالیکا در ایتا talikak_namayesh مراجعه کرده و یا با شماره همراه  09118161953  تماس گیرند. 

انتهای پیام
captcha