«هوش مصنوعی» مهمان ویژه شب یلدای رادیو می‌شود
کد خبر: 4189035
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
برای اولین بار در ایران

«هوش مصنوعی» مهمان ویژه شب یلدای رادیو می‌شود

هوش مصنوعی «گویا»، برای اولین بار در ایران، مهمان ویژه شب یلدای رادیو معارف می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو معارف، «همنشین» ویژه‌برنامه شب یلدای رادیو معارف با هنرنمایی جمعی از گویندگان و شخصیت‌های طنز برنامه‌های «مهربان باشیم» و «دفترخونه» روی آنتن می‌رود.

رضا رضایی، تهیه کننده برنامه «همنشین» هدف از ساخت این ویژه برنامه را ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی صله رحم و دید و بازدید بیان کرد و افزود: بررسی جایگاه صله رحم و دورهمی خانوادگی در قرآن، روایات، تاریخ و ادبیات ایران از جمله مباحثی است که توسط کارشناسان این برنامه حجج اسلام رستم نژاد، قلمکاریان و ایراندوست به آن پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامک‌هایی شاد و مفرح با حضور شخصیت‌های طنز رادیو از جمله هوشی (شخصیت طنز مهربان باشیم با اجرای علیرضا نائینی‌زاده)، اوستا و زن اوستا به ایفای نقش و هنرنمایی می‌پردازند.

رضایی خاطرنشان کرد: آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم یلدا در مناطق مختلف ایران، رصد آسمان شب یلدا، همنشینی در سیره شهدا و گزارش مردمی از چهارگوشه کشور از جمله برنامک‌های جذاب همنشین هستند.

تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدا از تمام مخاطبین فرهیخته رادیو معارف دعوت کرد تا به قرار شبانه و پویش سراسری قرائت دعای سلامتی آقا امام زمان عج، رأس ساعت 24 بپیوندند.

ویژه برنامه «همنشین» به تهیه کنندگی رضا رضایی و اجرای جمعی از گویندگان رادیو چون مجید گلشیری، عباس علی توفیقی، رضا حبیبی، محمدمهدی نجفی و سیدمحمدجواد شرافت در شامگاه 30 آذر ساعت 22 الی 1 بامداد از رادیو معارف پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha