بازدید قاریان بین‌المللی از نمایشگاه کتاب قاهره + عکس
کد خبر: 4189412
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

بازدید قاریان بین‌المللی از نمایشگاه کتاب قاهره + عکس

جمعی از داوران و قاریان شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن مصر از نمایشگاه کتاب شورای عالی امور اسلامی در قاهره بازدید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از دارالهلال، جمعی از داوران و فعالان قرآنی کشورهای مختلف اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن مصر از نمایشگاه کتاب شورای عالی امور اسلامی در قاهره بازدید کردند.

در بازدید از این نمایشگاه که در یکی از مهم‌ترین مساجد قاهره برگزار شده است، هشام عبدالعزیز، رئیس بخش دینی وزارت اوقاف مصر و همچنین سید عبدالمجید، رئیس اداره مرکز امور مساجد این وزارت خانه حضور داشتند.

 این نمایشگاه با حضور گسترده علاقه‌مندان به مساجد برگزار شد و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و شرکت‌کنندگان در پنجمین دوره بین‌المللی از اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون سازمان همکاری اسلامی از خدمات وزارت اوقاف مصر در انتشار آثاری دینی و اسلامی قدردانی کردند.

متسابقان در سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نماز جمعه را در یکی از مهم‌ترین مساجد قاهره اقامه کردند؛ و در ادامه از فعالیت‌های قرآنی وزارت اوقاف مصر و همچنین تلاش این وزارت برای گسترش علوم قرآنی و خدمت به قرآن تقدیر کردند.

فعالیت‌های سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از امروز شنبه 23 دسامبر (اول دی‌ماه) آغاز می‌شود و چهار روز به طول خواهد انجامید. شرکت‌کنندگانی از 64 کشور جهان در این دوره از مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام
captcha