شرایط برای ساخت زائرسرای کهگیلویه‌وبویراحمد در مشهد فراهم شد
کد خبر: 4189706
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

شرایط برای ساخت زائرسرای کهگیلویه‌وبویراحمد در مشهد فراهم شد

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: شرایط لازم برای احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس با همکاری سپاه و بسیج سازندگی سپاه فتح، اداره‌کل نوسازی مدارس، سازمان برنامه و بودجه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان فراهم شده است.

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم دی‌ماه در نشست احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: برای احداث زائرسرا در مشهد، زمین تحویل استان داده شده و هیات امنا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت هیات مدیره این پروژه، افزود: پروانه ساخت زائرسرای استان از سوی شهرداری مشهد مقدس صادر و کار‌های مقدماتی انجام گرفته است.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه این پروژه سر جمع ۳۷ میلیارد تومان اعتبار دارد، اضافه کرد: این رقم از محل اعتبارات استانی و متمم سفر اول رئیس جمهور به این پروژه اختصاص یافته که برای تکمیل پروژه به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

احمدزاده با تاکید بر ادامه روند ساخت این پروژه در مشهد مقدس، بیان کرد: این رقم نسبت به پروژه رقم خیلی زیادی نیست و نیازمند مبلغی بیش از این مبلغ هستیم که باید تامین اعتبار شود.

وی تصریح کرد: این پروژه متعلق به مردم است و می‌طلبد آن‌ها پای کار بیایند و هر کسی به هر میزان که می‌تواند به ساخت این زائرسرا کمک کند تا کهگیلویه‌وبویراحمد هم به مانند سایر استان‌ها در جوار حرم مطهر رضوی صاحب زائرسرا شود و هم استانی‌ها در زمان سفر به مشهد از این امکانات استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه پروژه به بهترین کیفیت احداث می‌شود، تاکید کرد: از همه دستگاه‌ها و کارکنان دولت دعوت می‌کنم به هر نحوی که امکان دارد در این طرح مشارکت کنند.

احمدزاده در پایان از سپاه و بسیج سازندگی سپاه فتح، اداره‌کل نوسازی مدارس، سازمان برنامه و بودجه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان به جهت مشارکت، همکاری و مساعدت در اجرای این طرح قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha