مراسم رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4190086
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

مراسم رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی «ره‌نامه» در کردستان برگزار شد

مراسم رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی «ره‌نامه» با محوریت بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امروز، پنجم دی در سالن اجتماعات آمفی تئاتر فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب ره نامه

به گزارش ایکنا از کردستان، آیین رونمایی از کتاب ۴۰ جلدی «ره‌نامه» با محوریت بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) هم‌زمان با دانشگاه تهران و بیش از ۳۰ دانشگاه‌ کشور امروز، پنجم دی در سالن اجتماعات آمفی تئاتر فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد.

این مراسم با حضور رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کردستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کردستان، جمعی از اعضای هیئت رئیسه و مدیران و مسئولان واحد سنندج، ریاست و جمعی از مسئولان دانشگاه کردستان برگزار شد.

مجموعه 40 جلدی کتاب «ره نامه» از تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و با محوریت بیانات معظم له رونمایی شد.

مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه‌ رهبر معظم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند.

این کتاب‌ها عرصه‌ گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌گیرند.

یادآور می‌شود، هر یک از این کتاب‌ها مشتمل بر ۱۰ فصل هستند که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام خمینی(ره) و هشت فصل دیگر بیانات حضرت آیت‌‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است و برای طرح جلد این کتاب‌ها نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha