مراسم زیارت عاشورا در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4190106
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
در قالب پویش «سعید ایران»

مراسم زیارت عاشورا در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به همت جهادگران این واحد به‌مناسبت فرارسیدن هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد کاظمی آشتیانی خبر داد.

مراسم پرفیض زیارت عاشورا در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مریم خروشی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: طی مراسمی که امروز، پنجم دی‌ماه با حضور کارکنان این واحد در نمازخانه ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد، ضمن قرائت زیارت عاشورا و مدح ائمه اطهار(ع) توسط تقی قاسمی خادمی به‌مناسبت فرارسیدن هجدهمن سالگرد درگذشت زنده‌یاد کاظمی آشتیانی، یاد و نام این چهره برجسته علمی و جهادگر و تأثیرگذار در کشور گرامی داشته شد. 

وی به تشریح طرح پویش «سعید ایران» پرداخت و افزود: به‌مناسبت فرارسیدن 14 دی‌ماه، سالگرد درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی، بینان‌گذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و از فرزندان صالح انقلاب اسلامی، جهاددانشگاهی در اقدامی هماهنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی به‌صورت ملی با همکاری واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی با عنوان پویش «سعید ایران» با هدف معرفی اقدامات و خدمات علمی و فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان از 14 آذر‌ماه آغاز شده و تا 14 دی‌ماه جاری ادامه دارد.

خروشی ادامه داد: در قالب این پویش، برنامه‌های بزرگداشت، مصاحبه‌های خبری در خصوص شخصیت و خدمات علمی کاظمی آشتیانی و مسابقه‌های ادبی، هنری و‌... در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از شرکت جهادگران واحد استان اردبیل در بخش‌های مختلف برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌صورت ملی در قالب این پویش خبر داد و گفت: انجام مصاحبه‌های خبری، پیش‌بینی برنامه بزرگداشت کاظمی آشتیانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهید، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و نصب بنر و پوستر با موضوع پویش در سطح شهر و... از سری برنامه‌های پیش‌بینی شده در استان اردبیل در قالب این پویش است.

انتهای پیام
captcha